• Mijn moeder had een mail gestuurd naar mijn school met de vraag of ik overgeplaatst kan worden naar een andere klas.

    In die email beschreef ze me zo:
    Sarita is op het eerste gezicht een stoer meisje maar ze heeft een klein hartje. Ze komt vaak voor andere op maar voor haarzelf opkomen is een ander verhaal.


    Ik mocht de mail lezen van mijn moeder

    Hoe omschrijven mensen jou?


    "Ignite, my love. Ignite."

    De beschrijving die mijn ouders over mij geven klopt echt nooit.
    Ik heb geen flauw idee hoe andere mensen me zouden beschrijven, ik ben er eigenlijk heel nieuwsgierig naar.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik vind het nog best een lieve omschrijving.
    Mijn moeder zou in de eerste plaats nooit zo'n brief schrijven; Goedele moet het maar zelf oplossen. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hoe mensen mij omschrijven?
    Druk, spontaan, houdt van lachen, kan mn mond niet dichthouden, lief. Soms wat arrogant, en ik kan een vreselijke bitch zijn.

    Dit zeggen mijn vriendinnen. xd.


    To infinity and beyond •

    Mijn moeder vindt me een kind met 2 gezichten. 1 'lief' gezicht en 1 'slecht' gezicht. En je weet nooit wanneer ik omsla.
    Heeft zo op zich wel gelijk in (:
    En mijn pa vind dat ik stoer doe van buiten met een grote bek maar een klein hartje heb /wat ook klopt..
    En m'n vrienden? Geen idee.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hm, een of andere irritante dude me ooit focking serieus genoemd en een meisje vindt dat ik een leuke eigen stijl heb, mijn vriendin heeft me filosofisch genoemd en de beste psycholoog die zij zich maar kan wensen. En dat was het wel, geloof ik. Ik weet het eigenlijk niet zo goed. :')


    wth.

    Ik denk dat mijn mama zo ongeveer hetzelfde gaat beschrijven als jou moeder jou beschreef.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Awwww das lief :)


    Life is hard and then we die

    Mijn bijnamen: Remy, toosje eiland.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Me moeder vast; Een gek kind met veel humor, nooit saai en brutaal ;p

    Mijn moeder gisteren ook;
    'Oh, je moet taakgroepjes maken? Bij wie zat jij,'
    'Bij de twee jongens en ... '
    *dwars doorheen. lachend*
    'Haha, niemand wilde je zeker?'
    En dat meende ze serieus :x Toen had ik echt zoiets van; dankjewel mam :x
    Maar verder weet ik eigenlijk niet hoe mensen over mij denken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Als mijn moeder me moet beschrijven, komen er geen goede dingen uit. Dus die ga ik hier niet zitten bespreken. Verder zullen mensen me wel druk, hyperactief, vrolijk, of iets anders in die richting noemen. (:

    Als een of ander tuttig bitchje, haha :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Meisje met de grote bek, spontaan, gezellig. Dat is wat ik vaak over mezelf terug hoor.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mijn moeder houdt van me, maar praat niet veel over me... Men stiefmoeder daarentegen heeft me is lelijk, zielig en fake genoemd, maar zij heeft gewoon een hekel aan mij. Nu wat ze niet wist is dat ik achter het hoekje stond te luisteren en wanneer ik dan na ze het gezegd had achter het hoekje vandaan kwam. Heb ik gezegd dankje, maar wie was je aan het beschrijven jezelf of...? ö

    Ze noemen mij eigenwijs, met het hart op de goede plaats, zegt altijd wat ze denkt, is betrouwbaar, modepopje, grof gebekt en een mannenverlindster. Hmm..


    I love you Tim