• Welcome back to Neverland - Rollentopic


    Vele mensen kennen het verhaal van Peter Pan natuurlijk wel, maar hoe zit het met de andere mensen van Neverland? Zoals de meerminnen en de mensen op het schip van Captain Hook. Het leven op Neverland is natuurlijk ook niet makkelijk. Zij hebben ook hun dagelijkse dingen die ze moeten doen, dan alleen maar op Peter Pan letten en het hele zootje dat erbij hoort. Er zijn niet alleen kinderen in het land, maar ook jong volwassenen. Wat is hun verhaal en hoe zijn zij in Neverland gekomen? Hier hebben de andere eens wat ze zeggen en zijn hun avonturen eens aan de beurt.

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Soort: (kan van mermaid tot piraat zijn. Be original)
    Uiterlijk: (liefst met foto en beschrijving)
    Karakter: (Een tip; hierin kan je hun onzekerheden neerzetten en waar ze juist in uitblinken. We zijn ten slotte niet perfect)
    Geschiedenis:
    Extra informatie:


    Rollen:
    Meiden:
    - Sirene Arabella Caspain | 18. | Half - Mermaid | HarleyQuinnx
    - Verus Silva | 18. | Boself | Gaudere
    - Aurora | 19. | Half Meermin/ half maan fee | Callidora
    -
    -

    Jongens:
    - Matthew Trevor Quinn | Native American | 19. | Styles
    - Reuben Raaf | 19. | Shapeshifter elf | ImmaBeAPenguin
    - Gereserveerd voor Meghan_Potter
    -
    -


    REGELS:
    - HOUD JONGENS EN MEISJES GELIJK!
    - Max. 1 personage p.p.!!!
    - Alleen ik, HarleyxQuinn, maakt de topics aan tenzij ik iemand anders aanwijs.
    - Geen geruzie, ik kan best begrijpen als je iemand niet mag, maar vecht dat dan lekker buiten de topic uit.
    - Ik geef maar 2 waarschuwingen! Na 2 wordt je er gewoon uitgekikt. Ik waarschuw niet voor niks..
    - Bij geruzie, krijgen alle 2 een officiele waarschuwing, als het nog vervolgt, worden allebei van de topic gekikt.
    - Minimaal 250 woorden in een post.
    - Minimaal 1 keer in de week posten
    - Geef het aan als je problemen hebt in real life als je niet kan posten. Ik kan namelijk niet voelen of er wat is, want ik stuur een pb als ik niks hoor na zoveel aantal dagen.
    - RESERVATIES BLIJVEN 3 DAGEN STAAN!

    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 19:48 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mag ik een jongen reserveren?


    Vampire + Servant = Servamp

    Itsuki schreef:
    Mag ik een jongen reserveren?


    Ja tuurlijk!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    ik wik graag een jongen reserveren. :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zou ik een meisje mogen?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik wil een meisje, als dat mag?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kan ik een meisje?


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Guys lees de regels even..
    Ik kan niet iedereen een meisje geven, want dan heb ik 4 meiden en 2 jongens.
    Probeer alsjeblieft ook eens een jongen in plaats van alleen meisjes.
    I know het is eng, maar als je het eenmaal doet, voelt het precies hetzelfde en rol je er vanzelf in


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Als ik een jongen neem, is het geen probleem voor degene die een meisje willen toch? Zo staat het weer een beetje gelijk. (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Fukari schreef:
    Als ik een jongen neem, is het geen probleem voor degene die een meisje willen toch? Zo staat het weer een beetje gelijk. (:


    Dat maakt dan niet uit, dan is het 4 om 3. Maar 4 tegenover 2 is een beetje unfair als ik alle meiden zou doen. (:

    [ bericht aangepast op 8 okt 2015 - 16:58 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Kan ik een jongen reserveren?


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    ImmaBeAPenguin schreef:
    Kan ik een jongen reserveren?


    Ik heb het erbij gezet (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †





    Matthew Trevor Quinn
    “To die will be an awfully big adventure.”


    Naam:
    ~Matthew 'Matty' Trevor Quinn

    Leeftijd:
    ~Negentien

    Soort:
    ~Matthew woont al vanaf kleins af aan bij de Indianen, maar is er oorspronkelijk geen. Waar hij wel precies vandaan komt en wat hij precies is weet hij zelf ook niet.

    Uiterlijk:
    ~Matthew is een wat kleine jongen van maar 1,65. Zijn lengte maakt, dat zijn dunnen postuur niet heel slungelig over komt, maar hij er vooral uitziet als een draadnagel. Het feit dat hij geen enorme spiermassa heeft, werkt dan ook niet echt mee. Maar dat maakt allemaal niet dat je Matthew snel over het hoofd ziet. Zijn ogen vallen pas echt op. Deze zijn enorm licht blauw met altijd een sprankeling. Hij heeft een lichte huid en hier en daar wat moedervlekjes in zijn gezicht. Hij heeft een neuspiercing en tunnels in zijn oren van 10 mm. Op zijn benen en voeten zitten heel wat tatoeage's, maar op de rest van zijn lichaam is hij nog clean.


    Karakter:
    ~Matthew is een beetje een vreemde jongen. Hij is ontzettend druk, energiek en bijna altijd vrolijk. Hij springt vaak van hop naar her en is altijd met tien dingen tegelijk bezig, waardoor hij vaak dingen vergeet omdat hij gewoon een enorme chaoot is. Matthew is enorm sociaal en een enorme praat graag. Hij is een echt mensen, mensen en zodra je aardig tegen hem doet, zal hij ook altijd aardig tegen jou zijn en dan maakt het hem totaal niet uit wat of wie je bent of hoe je eruit ziet. Hij kan het leven maar moeilijk serieus nemen en probeert er het beste uit te halen. Het is totaal geen emotionelen jongen en met gevoelens moet je ook echt niet bij hem aankloppen. Hij zal altijd alles weglachen en als er iets met hem is, zal hij altijd zeggen dat het goed met hem gaat. Het is namelijk totaal geen prater. Matthew is vooral van de oppervlakkige gesprekken en eigenlijk in oppervlakkige relaties in hert algemeen. Het gaat hem vooral om het lol maken. Ondanks dat Matthew graag onder de mensen is, kan hij ook heel goed alleen zijn en dan moet iemand zich ook echt niet aan zich opdringen. Want hoe lief en spontaan de jongen ook is, hij kan onverwacht totaal bot en kwaad uit de hoek komen en vooral op momenten dat niemand het verwacht. Maar dan zit er gewoon iets niet lekker in zijn hoofd en heeft in zijn ogen ieder ander het gedaan. Hij kan dus enorm onredelijk zijn. Maar hij zal altijd het beste met alles en iedereen proberen voor te hebben.

    Geschiedenis:
    ~Matthew is als baby vondeling gelegd in Never Land Plains, waar hij gevonden is door de indianen die daar leven. Hierdoor is hij dan ook met veel liefde opgegroeid, alsof hij een van hen was. Niemand weet wie zijn ouder zijn of waarom hij als baby in de bosjes naar het indianen kamp was gelegd en eigenlijk wilt matthew dat ook niet weten. De indianen is waar hij thuis hoort en hij weet niet beter.

    Extra informatie:
    ~Matthew is enorm muzikaal. Hij zingt en kan bijna elke standaard instrument bespelen wat er bestaat. Muziek is dan ook echt zijn passie. Verder is Matthew een enorm dieren mens.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2015 - 15:33 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Kan ik misschien extra tijd krijgen om mijn rol in te vullen? (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Sirene Arabella Caspain
    "Don't let me come out of the water or all hell breaks loose."


    Leeftijd:
    18 jaar, geboren op 30 Oktober
    Soort:
    Half - Meermin
    Uiterlijk:
    Sirene is een meid van 1,68 lang en een perzikkleurige huid. Ze heeft donkerbruin haar tot halverwege haar borsten. Haar haar heeft overigens een lichte krul erin. Daarnaast heeft ze donkere borstelige wenkbrauwen. Sirene heeft voor een half meermin nog best een grote neus. Dit komt, omdat haar vader ook een redelijk grote neus had. Sirene is toch blij dat ze de mooie volle lippen van haar moeder heeft gekregen, met de lichte roze kleur van haar vader. Sirene heeft een tengere lichaam en is niet zo heel volumeus gebouwd. Ze is aan de kleine kant en haar lichaam is daarmee ook best wel in propotie. Toch is Sirene daar niet zo heel erg blij mee. De echte meerminnen zijn vol en hebben een heel mooi lichaam. Daardoor voelt Sirene zich toch wel anders dan de andere. Ook zijn haar handen een beetje aan de grote kant, maar dat heeft ze ook weer van haar vader. Sirene draagt veel witte loshangende kleding.
    Karakter:
    Sirene is een erg uitgesproken meid met een pittig randje. Alleen als je haar echt niet aanstaat, zal ze erg bot tegen je kunnen zijn. Verder naast dat, is ze een aardige dame die weet wat ze wilt en ze zal er ook echt voor vechten als ze dat wilt. Door haar country girl in haar, is ze erg energiek en zingt dan ook vaak liedjes, die ze van haar vader heeft geleerd. Zelf vindt ze dat haar stem wel oke is, maar haar moeder vindt haar stem te apart voor een meermin. Waarop Sirene vaak zegt dat ze niet een volledige meermin is. Sirene is dus ook erg brutaal en weet wel hoe ze mensen meer open moet krijgen. Ze houdt erg van humor, maar ook heeft ze veel intresse in het oude schip van Captain Hook. Vaak is Sirene bij de zee te vinden en anders wel bij een van de havens.
    Geschiedenis:
    Sirene haar moeder is een meermin en haar vader leeft zijn leven gewoon op aarde. Daardoor heeft Sirene ook wel een beetje door wat daar beneden gebeurd. Vaak moet ze smeken aan de nieuwe kapitein van het schip, of ze mee mag naar beneden voor haar vader. Haar favoriete liedjes zijn toch wel de country liedjes. Hoewel heleboel mensen boven niet echt de country liedjes kent, zingt ze ze wel vaak. Het is maar eens in de zoveel tijd dat ze echt terug naar haar vader gaat, maar ze heeft het wel daar vaak genoeg naar haar zin.
    Extra informatie:
    De zangstem van Sirene.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Vulcan schreef:
    Kan ik misschien extra tijd krijgen om mijn rol in te vullen? (:


    Wat is de reden ervoor?


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †