dance4ever schreef:
OMG
Mensen voor wie vinden: Mijn moeder is mn beste vriendin, ZOEK VRIENDEN MET JE EIGEN LEEFTIJD!!! Sws heb ik het niet zo met mn moeder, beter vraag je niet naar mn vader, want wij kunnen niet eens een normaal gesprek hebben zonder ruzie. Anywayzzz, mn ma is voor mij gwn de vrouw bij wie ik in huis woon en me heeft opgevoed. Niet meer, we verschillen te veel van elkaar. Ik ga met problemen ook naar mijn vriendinnen toe, nooit naar mn moeder, zij kent mij niet zoals ik écht ben.
Nou zeg, dat is ook lekker aardig. Mijn moeder heeft mij zeker opgevoed, ze heeft me normen en waarden bijgebracht, ze heeft me geleerd dat ik voor mezelf moet opkomen, dat ik moet geloven in mezelf, dat ik moet leren van alles wat ik doe, dat ik moet helpen waar het kan. Maar daarnaast is ze ook nog een 'vriendin' bij wie ik alles kwijt kan, met wie ik over alles kan praten, die ik vertrouw, die nooit iets zou doorvertellen over mij, die dezelfde interesses heeft als ik. Ik voel me 100% veilig & 100% op mijn gemak bij haar, omdat ze voor mij zowel een moederrol als een 'vriendin'-rol heeft. Dat begrijp jij waarschijnlijk niet, omdat jouw moeder je, denk ik, uit bescherming niet dichtbij haar laat, maar het geeft mij een gerust gevoel.
Mocht ze komen te overlijden dan kan ik tenminste zeggen dat ik mijn moeder echt heb gekend, niet alleen in haar moederrol, maar ook in haar rol in het leven.
Life is hard and then we die