• En dan is mijn crush eindelijk weer terug op school en in Nederland! :9~

    Ja ik tel af tot hij weer terug is :') (A)

    Ik was 2 weken geleden met hem en 12 anderen in Parijs voor school, zonder leraren en met geld van school, wat echt de beste 3 dagen van mijn leven was! :]

    Dinsdag is hij vertrokken met 2 andere vrienden van school om weer naar Frankrijk te gaan om te fotograferen bij de WRC (een autorally) en dinsdag komt hij weer terug in Nederland en woensdag is hij dus weer terug op school en dan gaan we gelijk op excursie naar Groningen, oftewijl ik zit weer een hele dag met hem opgescheept wat HELEMAAL NIET erg is! (nerd)


    dream, dare, fly!

    Wat moet je in Groningen (wbw)


    -

    Genius schreef:
    Wat moet je in Groningen (wbw)


    Naar Noorderlicht tentoonstelling as usual, elk jaar opnieuw, word nu al de 3e keer haha x'D

    De fotografen moeten verplicht en de mediavormgevers (ik dus) mogen zelf weten of ze er heen gaan of les gaan volgen, nou dan weet ik het wel (A)


    dream, dare, fly!

    ShannonLeto schreef:
    (...)

    Naar Noorderlicht tentoonstelling as usual, elk jaar opnieuw, word nu al de 3e keer haha x'D

    De fotografen moeten verplicht en de mediavormgevers (ik dus) mogen zelf weten of ze er heen gaan of les gaan volgen, nou dan weet ik het wel (A)

    Lol ik woon in Groningen maar ik weet helemaal niks daarvan af :'D Haha ja, die keuze zal vast niet zo moeilijk voor je zijn (wbw)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Lol ik woon in Groningen maar ik weet helemaal niks daarvan af :'D Haha ja, die keuze zal vast niet zo moeilijk voor je zijn (wbw)


    Is een hele bekende foto expositie x'D


    dream, dare, fly!

    Hahaha super voor je :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    En hij is net weer thuis (A)
    Alleen nu zie ik hem pas donderdag weer omdat wij nu opeens niet meer mee naar Groningen mogen en dus daarom een dag vrij zijn :/


    dream, dare, fly!

    Genius schreef:
    (...)
    Lol ik woon in Groningen maar ik weet helemaal niks daarvan af :'D Haha ja, die keuze zal vast niet zo moeilijk voor je zijn (wbw)


    Scheelt, ik weet er ook niks vanaf xd al woon ik dan niet in de stad zelf.. Maar alsnog


    Maar alvast veel plezier ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Leuk.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Leuk! Ik woon in Groningen.
    Vorig jaar moesten wij ook naar die voorstelling, wel oké. Sowieso beter dan les;)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~