Basturdo schreef:
(...)
'Ik woon daar alleen in huis, en elke keer dat ik met mijn vader wil praten, ontstaat er ruzie.', kom op, dat zegt al wel genoeg over d'r gedrag, hoor. Ze zou ook kunnen zeggen: 'Ik kan het niet goed vinden met mijn ouders', in plaats van zo'n zwaar denigrerend bericht dat ze haar thuis als een hotel beschouwt. Ga dan op jezelf wonen in plaats van te klagen. Maar dat kan niet, want dat kost geld.
pressies, geloof me als ik kon was ik hier ook weg, maar ik kan niet.
Het is niet denigrerend het is de waarheid, voor haar. Ok het had misschien iets aardiger gekund maar zo is het nu eenmaal. Ze zegt niet dat ze haar huis als hotel ziet, ze zegt dat ze haar moeder als de vrouw die haar opgevoed heeft ziet. Dat is iets heel anders.
Dat ze steeds ruzie krijgt is NIET alleen haar schuld. Haar vader is er ook bij, slechts omdat zij een kind is is het niet haar schuld.
Je weet niet hoe erg het is om je niet thuis te voelen in je eigen huis. Je ouders alleen als je opvoeders te kunnen zien omdat je zo van elkaar verschilt dat je gewoon niks met ze heb. Dat is echt verschrikkelijk. En het enigste wat je kan doen is klagen of het opkroppen. En aangezien opkroppen slecht voor je schijnt te zijn, moet ze wel klagen.
[ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 17:52 ]
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall