• Ben vandaag nogal meligggg, dus daarom dat ik hier om moet lachen! Heb ook niks te doen dus vandaar xD
    We speelde lijnbal, dit potje jongens tegen de meisjes, de jongens waren ook nog eens met meerdere!
    Toen ze hun 2e punt hadden gemaakt begonen ze te gillen en te schreeuwen: "Loseres!!! Bitches!!! Handys!!!" (hun bedoelen gehandicapte) toen werd ik het zo zat! Ik riep: "Fucking kut bal! Flikker op!" Ik pakt die rugbybal en gooide in één worp én de lijn kapot xD én op de kop van degene die net had gescoort!xD Alle meisjes rende naar mij toe en riepen: "Zo ken ik je weer!" Iedereen lachen, ehm ja behalve de jongens dan he! Tja dat is nou typisch mij, gheghe. Zo is verliezen toch nog leuk!xD
    Iemand ooit ook eens iemand naar ze kop gegooit omdat het spelltje zwaar klote was? Zo ja tel me!

    xx

    Ps als je het spel ooit echt eens zat ben doe het dan vooral WEL na! xD

    ik had een keer een vollybal toernooi en een vriendin, Melissa en ik hadden ruzie en daardoor verloren we en aan het einde gingen we vechten. Maar als we er nu aan terug denken was het omin grappig. (krul)

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 13:15 ]


    Smiling but close to tears.

    Geniaal dat het je nog lukte ook :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Argentinia schreef:
    ik had een keer een vollybal toernooi en een vriendin, Melissa en ik hadden ruzie en daardoor verloren we en aan het einde gingen we vechten. Maar als we er nu aan terug denken was het omin grappig. (krul)

    O.o wie had er gewonnen xD

    SUPERgrappig. Zoiets heb ik zelf nog nooit meegemaakt xD


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Awesome! x3


    Pop ate my heart.

    Ik had laatst een vollybal toernooi, maar m'n vriendin en ik waren een jongen zat waarmee we in het team zaten, want hij was heel ego en hij wilde per se winnen. En toen hadden we besloten dat we niks meer gingen doen.
    Toen stonden we daar allebei met onze handen over elkaar, terwijl de bal tussen ons door rolt, hahah.


    it's so empty living behind these castle walls

    Cadillac schreef:
    Ik had laatst een vollybal toernooi, maar m'n vriendin en ik waren een jongen zat waarmee we in het team zaten, want hij was heel ego en hij wilde per se winnen. En toen hadden we besloten dat we niks meer gingen doen.
    Toen stonden we daar allebei met onze handen over elkaar, terwijl de bal tussen ons door rolt, hahah.

    xD veel vollyballers hier xD omg doe ik ook altijd xD