• Ik om lekker wild te stappen tot in de diepste uren van de nacht en dan lekker op bed kruipen met mijn subje en daarnaast mijn kat aan het voeteneinde voor de tv, voor een goede film. En jullie?*O*

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 22:44 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    ik heb zin om te slapen tot aan het weekend

    Ik heb zin in uitslapen & niet naar stage gaan (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mac Donalds :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik wil mijn vriendje hier. (krul)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb zin om te slapen. En in vrijdag, want dan ga ik parachute springen!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dragonair schreef:
    ik heb zin om te slapen tot aan het weekend


    Ja, dat eigenlijk ook wel ... Alleen zou ik dat dan na de rest willen! (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb zin om mijn blikje Red Bull verder naar binnen te kappen, en gewoon nacht te braken. Ik wil niet slapen. Ik kan het ook niet, maar ik wil niet.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Basturdo schreef:
    Ik heb zin om mijn blikje Red Bull verder naar binnen te kappen, en gewoon nacht te braken. Ik wil niet slapen. Ik kan het ook niet, maar ik wil niet.


    Ik wil ook RedBull. & Je moet wel slapen, anders ben je niks waard op school morgen. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Ik wil ook RedBull. & Je moet wel slapen, anders ben je niks waard op school morgen. (no_chears)

    Ben ik sowieso al niet. Ik heb praktijk. Dus ik krijg een houten plaat voor m'n neus, die vastgezet staat, en mag met pijn en moeite een bouwwerkje maken, kabels trekken, en schroeven draaien. En dan weer afbreken. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Basturdo schreef:
    (...)
    Ben ik sowieso al niet. Ik heb praktijk. Dus ik krijg een houten plaat voor m'n neus, die vastgezet staat, en mag met pijn en moeite een bouwwerkje maken, kabels trekken, en schroeven draaien. En dan weer afbreken. (no_chears)


    Maak houten spankplankjes en andere leuke dingetjes? Veel handiger. (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Uhm ik heb zin in weekend =P
    Lekker stappen met vrienden enzo.


    No matter how talented you are, not everybody is going to like you. But that's life, just stay strong. - Justin Bieber

    Ik heb zin om iemand de nek om te draaien.

    Ik heb zin in een buik die stopt met pijn doen. :Y) Ruilen iemand?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hel schreef:
    Ik heb zin om iemand de nek om te draaien.


    Iemand specifiek of gewoon iemand?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    om zo lekker te gaan slapen, morgen mijn haar perfect zit en ik niet naar school hoef ;D
    ghehe


    Listen to your heart and your dreams come true ~