• En ik vind het gewoon mooi om te zien. Nu wil die spin het vliegje opeten.
    Ik heb een heel groot spinneweb aan de buitenkant van mijn raam zitten ,met een spin erin. Ik vind het gewoon mooi om te zien [a]

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 18:54 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Malice schreef:
    Ew. Ik vind het mooi zolang ze buiten zijn en ze niet opeens naar me toe kunnen kruipen en over m'n gezicht kruipen in m'n slaap..
    ._.


    Ik haat Cheerful :D

    Je bezogde me een hartaanval ;c


    the world is filled with people that we dont understand

    Orchideous schreef:
    Het feit dat ik een angstaanval krijg als zoiets in mijn buurt komt laat me zoiets gewoon walgelijk vinden.


    Me so good.

    IMSWAG schreef:
    Ik vind het niet bepaald mooi om te zien. (cat)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    AAH, ranzigheid. Serieus. Waarom moest ik nu net dit topic zien terwijl ik net nog gillend wegrende van een spin? :|


    <3

    Malice schreef:
    Ew. Ik vind het mooi zolang ze buiten zijn en ze niet opeens naar me toe kunnen kruipen en over m'n gezicht kruipen in m'n slaap..
    ._.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ik vind het niet mooi.
    maar dat is gewoon omdat ik spinnen dooodeng vind! haha.


    Tell me about it, stud.

    Feorge schreef:
    Ik vind de spin nogal groot en eng. Maar je hebt er wel een hele mooie foto van gemaakt (;


    Tell me about it, stud.

    Opzich wel mooi, maar ook eng.


    Don't dream your life, but live your dream!

    xMOoon schreef:
    Aaaaaaaaaaaah! *rent gillend weg*


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik ben bang voor spinnen :S maar wel mooi gemaakt :D


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Jij mag blij zijn dat die foto bij mij traag laadde en ik genoeg wist toen ik 2 kutpoten zag, seriously!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Orchideous schreef:
    Het feit dat ik een angstaanval krijg als zoiets in mijn buurt komt laat me zoiets gewoon walgelijk vinden.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    De foto is mooi gemaakt!
    Maar nu ga ik gillend wegrennen! *gilt en rent weg*


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Een spinnenweb vind ik wel mooi, maar niet met een spin erin. It kinda creeps me out..


    I love you Tim