• En ik vind het gewoon mooi om te zien. Nu wil die spin het vliegje opeten.
    Ik heb een heel groot spinneweb aan de buitenkant van mijn raam zitten ,met een spin erin. Ik vind het gewoon mooi om te zien [a]

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 18:54 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik vind het niet bepaald mooi om te zien. (cat)

    Ew. Ik vind het mooi zolang ze buiten zijn en ze niet opeens naar me toe kunnen kruipen en over m'n gezicht kruipen in m'n slaap..
    ._.

    Ik vind de spin nogal groot en eng. Maar je hebt er wel een hele mooie foto van gemaakt (;


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Aaaaaaaaaaaah! *rent gillend weg*


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Malice schreef:
    Ew. Ik vind het mooi zolang ze buiten zijn en ze niet opeens naar me toe kunnen kruipen en over m'n gezicht kruipen in m'n slaap..
    ._.

    Whaha kan niet mijn raam staat niet open.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Feorge schreef:
    Ik vind de spin nogal groot en eng. Maar je hebt er wel een hele mooie foto van gemaakt (;

    Aaah dankjewel ,weet je wat? Ik wil fotograaf worden ;p


    It's going to be difficult, but not impossible.

    ik krijg er de kriebels van! ja ik ben nogal een watje, ik ben bang voor spinnen! Maar ik durf ze gelukkig wel dood te slaan met handdoek, of opzuigen met ztofzuiger.
    Maar ik snap wel dat je het mooi vind ;)
    Hij heeft mooie kleuren en zo'n web is ook heel creatief gemaakt je ziet er vaak een figuur in!


    "We should all celebrate our individuality and not be embarrassed or ashamed of it." -Johnny Depp

    Rivella schreef:
    ik krijg er de kriebels van! ja ik ben nogal een watje, ik ben bang voor spinnen! Maar ik durf ze gelukkig wel dood te slaan met handdoek, of opzuigen met ztofzuiger.
    Maar ik snap wel dat je het mooi vind ;)
    Hij heeft mooie kleuren en zo'n web is ook heel creatief gemaakt je ziet er vaak een figuur in!

    Ja idd ik vind het web echt heel mooi,het is heel groot ;O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    IMSWAG schreef:
    Ik vind het niet bepaald mooi om te zien. (cat)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    oooh heb je die zelf gemaakt!! Dat vind ik wel heel erg knap, zulke mooie foto's kan ik niet maken hor! Als je later ook zulke mooie foto's maakt, met hopelijk iets minder enge beesten haha x) Zul je het vast ver schoppen!


    "We should all celebrate our individuality and not be embarrassed or ashamed of it." -Johnny Depp

    Het feit dat ik een angstaanval krijg als zoiets in mijn buurt komt laat me zoiets gewoon walgelijk vinden.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    IMSWAG schreef:
    Ik vind het niet bepaald mooi om te zien. (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rivella schreef:
    oooh heb je die zelf gemaakt!! Dat vind ik wel heel erg knap, zulke mooie foto's kan ik niet maken hor! Als je later ook zulke mooie foto's maakt, met hopelijk iets minder enge beesten haha x) Zul je het vast ver schoppen!

    Hahaha ja helemaal zelf gemaakt hoor ;D Aaaah dankjewel! n.n


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik vind het eng, maar wel mooi ;D..
    maar ik heb zaterdag deze foto gemaakt:


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Maze schreef:
    Ik vind het eng, maar wel mooi ;D..
    maar ik heb zaterdag deze foto gemaakt:


    Woow stond je buiten of binnen?


    It's going to be difficult, but not impossible.