• Dat is nu op televisie. Nederland 3 :')
    Wie kijkt ernaar? Ikke wel.

    Piqué is geblesseerd en Fabregas start (helaas snif snif) op de bank. Het leuke vond ik wel dat zo'n spelertje van AC Milan (Pato) al na 24 seconden een goal scoorde door een slechte verdediging van Barcelona. Ook Pedro scoorde.
    Ja de P's doen het goed.
    Normaal ben ik ook wel voor Barcelona, maar ik vind AC Milan toch ook heel sympathiek. Behalven van Bommel dan...

    Wat is jullie mening?



    HET STAAT 2-2

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 22:12 ]


    Not all those who wander are lost.

    Ik ben gedwongen het te volgen omdat de pc hier staat..
    Gelukkig is het zo rust.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja ik ben het kijken maar ik sta voor FC Barcelona ze hebben nu gescoord PEDRO*O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O*


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Mijn papa kijkt (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik kan het niet kijken. Fack.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik heb gekeken. En barca was niet echt op zijn best.
    Ik vond het eigenlijk best grappig dat na 24sec die goal al viel ;a haha
    Maar Milan was echt wel goed.
    en ik denk dat de 2-2 een eerlijke score was (:


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Ik kijk niet, maar ik sta voor AC Milan.
    Simpel weg omdat ik Barça echt niet mag, haha. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Van Bommel niet sympathiek? Waarom niet dan? Ik vind hem echt een stoere kerel.


    ars moriendi

    Ik vond Van Bommel deze keer ook echt wel sympathiek over komen. Er zijn er waar ik meer problemen mee had (:


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Floral schreef:
    Ik heb gekeken. En barca was niet echt op zijn best.
    Ik vond het eigenlijk best grappig dat na 24sec die goal al viel ;a haha
    Maar Milan was echt wel goed.
    en ik denk dat de 2-2 een eerlijke score was (:


    Say what? :| Milan was rotslecht, Barça heeft (figuurlijk) gevochten voor die gelijkmaker te maken. Die goal van David was fucking prachtig, Leo heeft de ziel uit zijn kleine lijfje gerend om een goal proberen te maken maar het lukte gewoon niet. En die twee goals van Milan, ze hadden gewoon geluk. Die liepen niet over het veld, maar slenterden. En wie had het meeste balbezit? Jawel, Barça (': Anyway elk heeft recht op zijn eigen mening natuurlijk :Y) hoewel dat ik die score echt unfair vond, Barça verdiende te winnen (en nee, dat zeg ik niet alleen omdat ik Barça-fan ben)


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Barcalonista schreef:
    (...)

    Say what? :| Milan was rotslecht, Barça heeft (figuurlijk) gevochten voor die gelijkmaker te maken. Die goal van David was fucking prachtig, Leo heeft de ziel uit zijn kleine lijfje gerend om een goal proberen te maken maar het lukte gewoon niet. En die twee goals van Milan, ze hadden gewoon geluk. Die liepen niet over het veld, maar slenterden. En wie had het meeste balbezit? Jawel, Barça (': Anyway elk heeft recht op zijn eigen mening natuurlijk :Y) hoewel dat ik die score echt unfair vond, Barça verdiende te winnen (en nee, dat zeg ik niet alleen omdat ik Barça-fan ben)


    Inderdaad iedereen recht op zijn mening (:
    En ik ben ook zwaar barca-fan. ik slaap zelfs onder een barca dekbed dus daar zal het niet aan liggen (:
    maar Milan verbaasde me gewoon. En Barca was zichzelf niet en ze miste de vaste verdediging gewoon. en dan kunnen ze van voor nog zo hun best doen en de longen uit hun lijf rennen maar als die bal er niet goed komt kunnen ze er niets mee. En die goals waren inderdaad heel mooi, echte barca goals (:


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Floral schreef:
    (...)

    Inderdaad iedereen recht op zijn mening (:
    En ik ben ook zwaar barca-fan. ik slaap zelfs onder een barca dekbed dus daar zal het niet aan liggen (:
    maar Milan verbaasde me gewoon. En Barca was zichzelf niet en ze miste de vaste verdediging gewoon. en dan kunnen ze van voor nog zo hun best doen en de longen uit hun lijf rennen maar als die bal er niet goed komt kunnen ze er niets mee. En die goals waren inderdaad heel mooi, echte barca goals (:


    Jap inderdaad echte Barca goals (: hun verdediging liet inderdaad best wel de wensen over, oké ja soms was er helemaal geen verdediging (': we missen Piqué xD


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Barcalonista schreef:
    (...)

    Jap inderdaad echte Barca goals (: hun verdediging liet inderdaad best wel de wensen over, oké ja soms was er helemaal geen verdediging (': we missen Piqué xD

    Idd. Gewoon gery en puyi terug centraal en sergio terug verdedigende middenvelder, dat is het beste ;d
    Maar het was mijn eerste barça wedstrijd van dit seizoen die ik zag omdat ik twee maanden in france heb gezeten en ik schrok gewoon ;a dacht echt van waar is HET barça gebleven waar ik verliefd op ben geworden ö
    Maar goed ;a


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Barcalonista schreef:
    (...)

    Say what? :| Milan was rotslecht, Barça heeft (figuurlijk) gevochten voor die gelijkmaker te maken. Die goal van David was fucking prachtig, Leo heeft de ziel uit zijn kleine lijfje gerend om een goal proberen te maken maar het lukte gewoon niet. En die twee goals van Milan, ze hadden gewoon geluk. Die liepen niet over het veld, maar slenterden. En wie had het meeste balbezit? Jawel, Barça (': Anyway elk heeft recht op zijn eigen mening natuurlijk :Y) hoewel dat ik die score echt unfair vond, Barça verdiende te winnen (en nee, dat zeg ik niet alleen omdat ik Barça-fan ben)


    When things don't go right, turn left.

    I dont care (joehoe)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Piqué:9~


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.