• Ik heb een aantal rollen nodig voor het verhaal: Gypsy || One Direction. Dat verhaal staat nog niet online.
    Het gaat over een meisje die de hele tijd dromen heeft over een bepaalde jongen -van One Direction-. Ze wil erachter komen wie die jongen is en op haar reis door Groot-Brittanië komt ze verschillende mensen tegen, waaronder vrienden van die jongen en bandleden, op die jongen na. Ze is vastbesloten hem te vinden, maar zal het haar lukken?

    Rollen die ik nodig heb:
    # Vrienden jongen die verspreid over Groot-Brittanië wonen -in totaal 6-
    # Fangirls One Direction -in totaal 2-
    # Beste Vriendin meisje -ze zijn zigeuners- -> Velvena
    # Zus meisje -> Carolinehale

    In te vullen:
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geboortedatum:
    Uiterlijk: -foto please, geen bekend iemand-
    Karakter:
    Gezinssituatie:
    Relatie:
    Vrienden:

    Even ter info over het meisje:
    - Kallima Gitana Querrolli
    - Achttien jaar
    - Zigeuner
    - Opgevoed door haar oma
    - Ouders leven niet meer

    Info over het verhaal:
    - Het speelt zich af in de zomer van 2011

    IK KIES NIET DE EERSTE DE BESTE ROL!!!

    Het verhaal

    [ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 19:27 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ga één van de vrienden invullen omdat ik zin heb om in te vullen.(nerd)


    all I want is the taste that your lips allow

    Netsky schreef:
    Ik ga één van de vrienden invullen omdat ik zin heb om in te vullen.(nerd)

    Dank je, dank je, dank je


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Rol: goede vriendin van de jongen
    Voornaam:viviënna
    Achternaam: la rosso
    Bijnaam: vivi
    Leeftijd: 17
    Geboortedatum: 19 augustus
    Uiterlijk: klik hier
    Karakter: lief, schattig, houd van lezen en fotograferen. wordt niet snel boos, maar als ze boos is moet je uitkijken
    Gezinssituatie: vader, stiefmoeder, jonger zusje en een jonger broertje (broertje en zusje zijn tweeling)
    Relatie: in het begin nog niks. naderhand met een van de band leden. jij kiest maar wie:)
    Vrienden: iedereen van One Direction en degene die nog meer vrienden van de jongen als rol hebben

    hoop dat ie zo goed is??

    P.S. moet ik ook namen verzinnen voor de familie??

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 18:43 ]


    I HATE IT WHEN PEOPLE SAY THINGS ABOUT YOU THAT AREN'T TRUE

    ThisIsReal schreef:
    Rol: goede vriendin van de jongen
    Voornaam:viviënna
    Achternaam: la rosso
    Bijnaam: vivi
    Leeftijd: 17
    Geboortedatum: 19 augustus
    Uiterlijk: klik hier
    Karakter: lief, schattig, houd van lezen en fotograferen. wordt niet snel boos, maar als ze boos is moet je uitkijken
    Gezinssituatie: vader, stiefmoeder, jonger zusje en een jonger broertje (broertje en zusje zijn tweeling)
    Relatie: in het begin nog niks. naderhand met een van de band leden. jij kiest maar wie:)
    Vrienden: iedereen van One Direction en degene die nog meer vrienden van de jongen als rol hebben

    hoop dat ie zo goed is??

    P.S. moet ik ook namen verzinnen voor de familie??

    Wel zo handig (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Rol: Beste vriendin? JEEEJ :3.
    Voornaam: Dahlia
    Achternaam: Blue
    Bijnaam: Lee
    Leeftijd: 17
    Geboortedatum: 12-12-1993
    Uiterlijk: -foto please, geen bekend iemand- Dahliaa <3.
    Karakter: Lief, beschermend, ze staat altijd voor je klaar, ze is best slim en ze is heel aardig, maar als ze je niet mag dan heb je echt een groot probleem, want dat laat ze duidelijk blijken. Ze wordt ook niet snel boos, maar als ze boos is...
    Gezinssituatie: Ze heeft een vader die alles op haar af reageert.
    Relatie: Nope.
    Vrienden: Jouw persoontje x'D

    Wat ben ik toch braaf x'D


    Rain and sun will create a rainbow

    Velvena schreef:
    Rol: Beste vriendin? JEEEJ :3.
    Voornaam: Dahlia
    Achternaam: Blue
    Bijnaam: Lee
    Leeftijd: 17
    Geboortedatum: 12-12-1993
    Uiterlijk: -foto please, geen bekend iemand- Dahliaa <3.
    Karakter: Lief, beschermend, ze staat altijd voor je klaar, ze is best slim en ze is heel aardig, maar als ze je niet mag dan heb je echt een groot probleem, want dat laat ze duidelijk blijken. Ze wordt ook niet snel boos, maar als ze boos is...
    Gezinssituatie: Ze heeft een vader die alles op haar af reageert.
    Relatie: Nope.
    Vrienden: Jouw persoontje x'D

    Wat ben ik toch braaf x'D

    Jeej, dank je Lein, deze is echt goed (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    HEStyles schreef:
    (...)
    Jeej, dank je Lein, deze is echt goed (:


    Ik heb maar gewoon wat uit mn duim gezogen x'D


    Rain and sun will create a rainbow

    HEStyles schreef:
    (...)
    Wel zo handig (:


    ik wet voor haar ouders geen naam. voor de tweeling is het meisje ruby en de jongen kyle ik hhop dat het dan goed is??


    I HATE IT WHEN PEOPLE SAY THINGS ABOUT YOU THAT AREN'T TRUE

    Ik wil wel een rol voor je invullen.
    Maar welke heb e het meest nodig?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Rol: Vriend Jongen (:
    Voornaam: Alexander
    Achternaam: William Andrews.
    Bijnaam: Al zijn vrienden noemen hem Lex, ook stelt hij zichzelf altijd voor als Lex want hij heeft een vreselijke hekel aan zijn volledige naam.
    Leeftijd: Lex is achttien jaar oud.
    Geboortedatum: Hij verjaart op valentijnsdag, 14 februari.
    Uiterlijk:


    Karakter Lex is een vrolijke, sportieve jongen die je in zijn vrije tijd altijd in de sportschool, bij zijn vriendin of bij zijn vrienden te vinden is. Hij staat bekend voor zijn droge humor en zijn sarcastische opmerkingen. Lex deinst er niet voor terug om zijn mening te uitten. Misschien zal het mensen kwetsen, maar beter gekwetst door de waarheid dan getroost door een leugen vind hij zelf. Liegen staat dus niet in zijn woordenboek. Doordat Lex altijd zegt wat hij vind zijn er mensen die hem in het begin arrogant vinden, maar dat betert naar een tijdje want Lex is een jongen die het goed meent. Hij heeft een gouden hart en dat ondervind ook zijn vriendin, Levy. Hij is een heel trouw persoon en zal alles doen voor de mensen die hem dierbaar zijn want zij komen voor hem op de eerste plaats en dan pas zichzelf. Lex zou zelf zijn eigen problemen aan de kant schuiven om anderen met iets miniem te helpen. Lex is een heel slimme jongen met talen. Hij kan duits, frans, engels en spaans, maar als je hem één ding niet moet vragen is het wiskunde. Lex heeft sommige dagen dat hij heel actief en vrolijk is en altijd grappen zal gaan uithalen, maar dan heeft hij ook van die dagen waar hij heel rustig en chill is, en af en toe is ‘r zo’n dag waar hij heel kort is en in niets zin heeft. Als je een luisterend oor wilt, moet je zeker bij Lex zijn. Volgens velen is het Lex zijn “vrouwelijke kantje”, maar hij kan echt uren luisteren naar mensen zonder ze te onderbreken, dan neemt hij alles in zich op en als de andere is uitgebabbeld/uitgehuild zoekt hij naar een oplossing en zal hij er alles aan doen om die persoon te helpen. Hij is dus een perfect luisterend oor. Volgens velen is Lex veel te goed voor deze wereld omdat hij van het principe is dat iedereen een tweede kans verdient.
    Gezinssituatie: Lex is opgegroeid in een normaal, doorsnee gezin in Liverpool. Sarah Parker is zijn tweeënveertig jarige moeder die een echt voorbeeld figuur is voor de kinderen. Ze heeft een succesvolle job als journaliste bij een modeblad en heeft daarbij ook nog eens een zee van tijd voor haar vier kinderen. Ze is een heel ongerust persoon wat soms op de oudere kinderen hun zenuwen werkt, maar ze houden van hun moeder met heel hun hart. [url: http://weheartit.com/entry/14526727] Damon Andrew[/url] de zevenendertig jarige zakenman daarintegen is er nooit voor zijn kinderen. Hij is een echte workaholic en als hij niet op zijn bureau te vinden is op het werk zit hij thuis wel altijd achter zijn computer tot in de late uurtjes. Daarom hebben Lex en de andere drie geen band met hun vader en ze zouden het niet eens merken moest hij opeens verdwijnen. De zes jarige Ellie vraagt veel tijd in het gezin. Ze is een heel levendig kind en is het zonnetje in huis. Ze is vreselijk luidruchtig en heeft een obsessie met dingen naar haar twee broers en zus te gooien. Matt is 15 en een echte ladiesman. Hij heeft wel om de week een nieuw vriendinnetje en deinst er niet voor terug regels te breken, ondanks het verschillende karakter met Lex kunnen de twee het best met elkaar opschieten. Louise is 12 en voor haar leeftijd heel volwassen. Volgens haar twee broers is ze een echte wijsneus omdat ze hen altijd op hun fouten wijst en altijd denkt dat ze het beter weet.
    Relatie: Lex heeft al 2 jaar een vaste relatie met Heather Knowles. De twee zijn onafschiedelijk. Als ze elkaar een dag niet zien hangen ze wel uren aan de telefoon met elkaar. Heather is ook heel vaak bij de familie thuis en word daar gewoon als familie lid beschouwt. Als je Lex ziet, zie je Heather. Ze zijn volgens velen het perfecte koppel.
    Vrienden: Lex kent Louis al van sinds de kleuterklas maar kan het ook goed vinden met de andere jongens van One direction.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 19:02 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    AriaM schreef:
    Ik wil wel een rol voor je invullen.
    Maar welke heb e het meest nodig?

    De zus en de beste vriendin heb ik als allereerste nodig. De vrienden komen pas later in het verhaal


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    HEStyles schreef:
    (...)
    De zus en de beste vriendin heb ik als allereerste nodig. De vrienden komen pas later in het verhaal




    Ik zal een zus voor je invullen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Rol:Beste vriendin meisje
    Voornaam:Lorelynn
    Achternaam:Levandi
    Bijnaam:Lore
    Leeftijd:16
    Geboortedatum:12 April
    Uiterlijk:


    Karakter: LoreLynn is een rustig meisje en is graag alleen ze glimlacht altijd en kan druk zijn Lorelynn is beschermd tegenover haar zusje -Haar vader heeft haar mishandelt ze is lief en slim soms kan ze eigenwijs zijn en is sluw.
    Gezinssituatie:Haar vader en moeder zijn gescheiden -wat weinig voorkomt bij Gypsy's- haar vader heeft haar vaak mishandelt en vind het moeilijk om mensen te vertrouwen ze heeft een jonger zusje Jalissa
    Relatie:Lorelynn heeft geen relatie -je mag haar wel een relatie geven als je wilt-
    Vrienden:Hoofdpersoon & sommige andere meiden en -misschien- later 1D

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 20:57 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    -
    Sorry ik heb geen inspiratie, dus dan verzin ik niks goeds.
    Echt sorry, maar veel succes met je story

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 13:56 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik heb mijn beste vriendin, nu de rest nog (:
    Je mag trouwens meerdere rollen invullen als je dat wilt.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis