• En ik vind het gewoon mooi om te zien. Nu wil die spin het vliegje opeten.
    Ik heb een heel groot spinneweb aan de buitenkant van mijn raam zitten ,met een spin erin. Ik vind het gewoon mooi om te zien [a]

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 18:54 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Rivella schreef:
    ik krijg er de kriebels van! ja ik ben nogal een watje, ik ben bang voor spinnen! Maar ik durf ze gelukkig wel dood te slaan met handdoek, of opzuigen met ztofzuiger.
    Maar ik snap wel dat je het mooi vind ;)
    Hij heeft mooie kleuren en zo'n web is ook heel creatief gemaakt je ziet er vaak een figuur in!

    Ik krijg er ook de kriebels van, maar durf ze helemaal niet dood doen :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wauw! Echt wel mooie kwaliteit (met welk toestel heb je het getrokken) ?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik vind dat gele busje wel heel mooi om te zien. But the spider? No thanks, not for me. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik vind de foto mooi maar de spin is eng


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Houndoom schreef:
    (...)
    Woow stond je buiten of binnen?


    Binnen, het begon hier rond 10 uur zoiets te onweren.. en toen moest ik eigenlijk al slapen :'D

    maar ik denk dat ik het buiten niet gedurfd zou hebben ;D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Mens, ik schrik me een ongeluk van die spin! O.o


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Whahah watjes :'D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Maze schreef:
    (...)

    Binnen, het begon hier rond 10 uur zoiets te onweren.. en toen moest ik eigenlijk al slapen :'D

    maar ik denk dat ik het buiten niet gedurfd zou hebben ;D


    Ik heb ook een foto van de onweer zaterdag gemaakt, alleen stond ik wel buiten. Haha, ik wil ook fotograaf worden!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)

    Ik heb ook een foto van de onweer zaterdag gemaakt, alleen stond ik wel buiten. Haha, ik wil ook fotograaf worden!


    Hahaha mooi en cool! ;D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Feorge schreef:
    Ik vind de spin nogal groot en eng. Maar je hebt er wel een hele mooie foto van gemaakt (;


    Hope goes lost but never dies.

    Aria schreef:
    (...)

    Ik heb ook een foto van de onweer zaterdag gemaakt, alleen stond ik wel buiten. Haha, ik wil ook fotograaf worden!



    Die is gaaf <3


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik heb bij mij in de tuin zo'n spin. 0.o
    Laatst kwam ik erachter, en je moest mijn vriendin eens horen krijsen hoe hard!
    Het is wel mooi om te zien hoor.


    We are the heroes of our time, but we're dancing with the demons in our minds.

    Ja, ik heb ook vijf minuten staan toekijken hoe een spin bij ons thuis een vlieg te pakken kreeg. Dat vind ik nu echt fascinerend :]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Ja, ik heb ook vijf minuten staan toekijken hoe een spin bij ons thuis een vlieg te pakken kreeg. Dat vind ik nu echt fascinerend :]

    Hehehe helemaal gelijk!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Mooi.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt