• Ik ben benieuwd wie er hier van Q allemaal 'ziektes' hebben. Dat kan zijn lichamelijke ziektes, of stoornissen of iets in die richting :Y)

    Zelf heb ik Borderline (=Persoonlijkheidsstoornis), klik.
    En ik heb een enorm slechte rug, maar dat is niet echt een ziekte ofso.


    Ik haat Cheerful :D

    Ik 'onderga' nu bloedtesten op reuma ;s Mijn moeder heeft het ook en ik heb veel last van hardnekkige pijnen in mijn enkels, knieën en polsen. De dokter zei dat het niet echt op groeipijnen lijkt dus laten we hopen dat die testen negatief zijn

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 18:06 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    autisme:( (beperking)

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 20:38 ]


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    ik denk niets x]
    de dingen die ik heb kun je geen ziekte noemen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    megazwarestofallergie, waardoor mijn neus altijd verstopt is, maar echt altijd.Maar voor de rest niets aan het handje(krul)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik heb een tekort aan een bepaalde stof in mijn hersenen waardoor ik me niet goed kan concentreren, oftwel ADD. XD

    Hoogst-waarschijnlijk hooggevoeligheid. Maar dat vind ik meer een cadeautje dan een 'ziekte' (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Hale schreef:
    (...)

    Nou nee.

    Bloedarmoede is een ziekte.

    Waarom?

    Je kan er door flauwvallen op de meest genante momenten.


    Dat defineert iets niet als een ziekte lieve schat :'D
    Ik weet ook niet of het officieel echt een ziekte is ofzo, maar het stelt geen fuck voor vergeleken met heeeeeel veel andere dingen..
    Ik heb bloedarmoede gehad als bijwerking van mijn medicijnen, dus wat dat betreft is het voor mij gewoon een kwaaltje. Savvy?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Epilepsie


    Olive

    Hale schreef:
    (...)

    Nou nee.

    Bloedarmoede is een ziekte.

    Waarom?

    Je kan er door flauwvallen op de meest genante momenten.


    OOOH, dat heb ik ook. Ben je druk bezig met stage, val je flauw. Hoezo schamend. T_T


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ik heb op alle stoffen een allergie.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 22:31 ]


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Volgens mij heb ik ook last van woedeaanvallen.

    Insomnia, cijferblindheid, lichte zonne-allergie en last van winterdepressies.


    I was an angel living in the garden of evil

    LoveNiall schreef:
    Epilepsie

    Dat heb ik vroeger gehad.
    Nu heb ik een of ander syndroom iets vergroeit en nog iets wat ik liever niet zeg.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    chronische huidziekte, hat epelepsie, ben sneller moe dan andren, zonnen allergie, winterdepressie en ben dislekties. altijd verkouden

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 0:26 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Astma, CVS, bloedarmoede, een longziekte waarvan ik de naam niet weet, maar die ervoor zorgt dat ik 40% minder longinhoud heb en waardoor 's winters ademhalen nogal pijnlijk is. Daarbij ben ik psychisch ook niet helemaal in orde.:'D


    everything, in time