• Ik heb een idee voor een story. Het gaat over 9/11, de dag dat er twee vliegtuigen in het World Trade Center vlogen.

    Ashley Anderson (15) gaat op elf september mee met haar moeder naar haar werk. Ze werkt in het World Trade Center. Ze ontmoet daar Jason McCann (18) die er is met zijn vader. Ze worden langzaamaan vrienden. Als er plots een gekaapt vliegtuig het gebouw invliegt, raken er veel mensen gewond. Ashley probeert samen met Jason weg te geraken. Er bloeit een liefde op, tijdens de reis om uit het gebouw te geraken. Zal het hun lukken?


    slechte beschrijving, maar ik doe mijn best.

    Doen. / Niet Doen.
    Melden. / Niet Melden.

    Doen.
    Melden.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ja doen!


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Omg, doen en zeker melden!


    Stop trying to control everything and just let go.

    Doen en melden!
    Klinkt namelijk heel goed!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Directioner schreef:
    Omg, doen en zeker melden!

    Als je dit wil gaan doen raad ik je aan héél veel informatie op te gaan zoeken om dit realistisch uit te gaan schrijven, je was zelf tenslotte maar 4 toen je dit mee hebt gemaakt, en weinig kans dat je je veel van die dag kan herinneren zonder de beelden op tv. Weinig kans dat een verhaal daarover goed uitgeschreven wordt. Succes.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 21:47 ]

    Hel schreef:
    Als je dit wil gaan doen raad ik je aan héél veel informatie op te gaan zoeken om dit realistisch uit te gaan schrijven, je was zelf tenslotte maar 4 toen je dit mee hebt gemaakt, en weinig kans dat je je veel van die dag kan herinneren zonder de beelden op tv. Succes.


    Ik ga er mijn best voor doen.

    Hel schreef:
    Als je dit wil gaan doen raad ik je aan héél veel informatie op te gaan zoeken om dit realistisch uit te gaan schrijven, je was zelf tenslotte maar 4 toen je dit mee hebt gemaakt, en weinig kans dat je je veel van die dag kan herinneren zonder de beelden op tv. Weinig kans dat een verhaal daarover goed uitgeschreven wordt. Succes.


    To infinity and beyond •

    Je weet dat het een heel moeilijk onderwerp is? Zelfs mensen die ouder zijnen meer ervaring hebben, lukt het niet. Maar veel succes!


    To infinity and beyond •

    Doen maar pak een andere naam. DrBieber's verhaal met Jason McCann, daar noemt het meisje ook Ashley Anderson en het wordt kinda verwarrend x'd.


    count the blessings

    Directioner schreef:
    Omg, doen en zeker melden!

    Dit & succes! :')


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*

    Als je het goed doet, kan dit een heel mooi verhaal worden, dus doen (:
    Al zou ik het zelf niet lezen, omdat 9/11 nu even echt mijn strot uitkomt, maar goed (cat)

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 21:52 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ZARRY schreef:
    Doen maar pak een andere naam. DrBieber's verhaal met Jason McCann, daar noemt het meisje ook Ashley Anderson en het wordt kinda verwarrend x'd.


    'k Heb het al veranderd.