• Ik ben benieuwd wie er hier van Q allemaal 'ziektes' hebben. Dat kan zijn lichamelijke ziektes, of stoornissen of iets in die richting :Y)

    Zelf heb ik Borderline (=Persoonlijkheidsstoornis), klik.
    En ik heb een enorm slechte rug, maar dat is niet echt een ziekte ofso.


    Ik haat Cheerful :D

    Ijzergebrek, chronische slapeloosheid, en een bipolaire stoornis on top! (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Autisme (ppd-nos vorm) --> klik
    angstoornissen
    depressie --> soms
    lichte dwangstoornis
    paniekaanvallen --> hoort in mijn geval niet bij angststoornissen
    hyperventilatie
    lichte eetprobleem
    scoliose --> klik
    slechte gewrichten -> zo heb ik bijvoorbeeld erg kromme vingers waarvan de gewrichtjes pijn doen. *geen enkele arts weet wat het is :O op röntgenfoto's staan mijn vinger recht:|

    van sommige dingen heb ik meer last dan van anderen. vooral van mijn stoornissen heb ik last.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 17:02 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Hooikoorts?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb een lage bloeddruk, waardoor ik heel snel draaierig ben. & ik heb het probleem dat ik me heel snel overal zorgen om maak, dingen waar andere mensen niet eens bij stil staan. Dat heeft denk ik ook een naam, maar ik ben vergeten welke. -a-

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 17:17 ]


    Save me from myself.

    Ik heb enkel allergieën?
    Wat heeft iedereen hier veel ziektes ;o
    Ik ben allergisch aan berkenzaad, penecilline en volgens mij ook aan appels en kersen.
    &Oja aragnofobie :p

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 18:01 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Juaa, de Bieber-Fever.

    IMSWAG schreef:
    Juaa, de Bieber-Fever.


    Das geen ziekte -.-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Patronum schreef:
    (...)

    Das geen ziekte -.-

    Ik vind van wel. HAHAHA. Als ik 't zou hebben zou ik gelijk naar een asylum gaan OLOLOL.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    ik heb ADHD en Boulimia.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Basturdo schreef:
    (...)
    Ik vind van wel. HAHAHA. Als ik 't zou hebben zou ik gelijk naar een asylum gaan OLOLOL.


    :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Scoliose, en ik ben zwak. XD


    There's a star in you.. RIP Campbell

    chronische angst voor brood dat uit de toaster springt.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Malice schreef:
    Dysthyme stoornis


    + Astma en chronische slapeloosheid. En dan is mijn ziektebeeld ook compleet, I guess

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 17:50 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Grote kans dat er iets mankeert aan mijn longen, maar daar heb ik binnekort een longfunctietest voor. Ik heb ook slaapproblemen sinds dat ik een klein kind ben, maar daar is eindelijk een beetje verandering in gekomen. Ik heb ook distress, een angststoornis(waaronder paniekaanvallen etc.), ik ben zeer hooggevoelig en ik ben manisch depressief volgens mijn psycholoog. (':
    Ja het is erg veel ik weet het, maar mijn psycholoog kan me nog niet helpen waardoor ik volgens hem steeds meer 'ziektes' ontwikkel. Weird.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 18:02 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Mijn heupen en benen zijn schreef gegroeid en ik ben hooggevoelig. Maar dat laatste zie ik niet als stoornis of ziekte, maar als een extratje : )


    Ik ben gemeen xoxo