• Ik ben benieuwd wie er hier van Q allemaal 'ziektes' hebben. Dat kan zijn lichamelijke ziektes, of stoornissen of iets in die richting :Y)

    Zelf heb ik Borderline (=Persoonlijkheidsstoornis), klik.
    En ik heb een enorm slechte rug, maar dat is niet echt een ziekte ofso.


    Ik haat Cheerful :D

    Astma, exzeem en dyslexie.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 23:20 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Zo gezond als een visje. Alleen heb ik dikwijls hevige buikpijn maar dat is geen ziekte natuurlijk:Y)


    I don't want to be your number one, I want to be the only one.

    Insomnia & Bloedarmoede. En ik heb overgevoelige lymfeklieren.


    I love you Tim

    Hypermobiliteitssyndroom. Ik ben dus hypermobiel. Mijn banden (kniebanden, polsbanden, etc) zijn te lang, waardoor ik daar geen steun meer aan heb. Als ik dus ergens vanaf spring, dan vangen mijn kniebanden me niet op, maar zak ik zo door mijn knieën heen(cat)
    Op zich hoeft hypermobiliteit geen probleem te zijn, maar ik ben één van de weinige mensen die er pijn aan ondervindt. Ik hoop dat het overgaat na een flinke training in de sportschool (en ook thuis) waarbij ik mijn spieren sterker maak, zodat die de taak van mijn banden kunnen overnemen.
    Het is ook wel grappig. Dan kan ik mijn duim tegen mijn pols aanleggen ofzo en dan overtref ik iedereen. Alleen die pijn is irritant(cat)


    To live would be an awfully big adventure

    Ziekte van Crohn.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Broomstick schreef:
    Ben ik de enige die perfect gezond is? D:

    Nee er zijn heel veel mensen op deze aardkloot die kwaaltjes als bloedarmoede een ziekte vinden ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Aantal dingen aan mijn oren, migraine, eetstoornis, bipolair, reuma, onbekende allergie, dyscalculie.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 22:39 ]


    Your make-up is terrible

    - Myopie (Bijziend dus xD)
    - Hoogtevrees
    - Astma (Grotendeels overheen)
    - Slechte rug
    - Hooikoorts (Ik ga er nog eens dood door het niezen)
    - Bijna altijd verkouden
    - Evt. Dyslexie
    - Syndroom van Gilbert (Klik, ik heb daardoor last van plotselinge duizeligheid)

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 22:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het is niet echt een ziekte...maar ik loop er wel al mijn hele leven mee rond.
    Als ik me echt enorm veel pijn doe, krijg ik geen lucht.
    Mijn longen blokeren een tijdje waardoor ik echt in ademnood raak.
    Je kan er niet veel aan doen, maar ik heb ergens gelezen, dat als je zoiets voorhebt, dat iemand in je gezicht moet blazen :')
    Weet niet of het waar is, want het klinkt voor mij nogal vreemd.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Onstoken middenrif, scheve kaak en ADD. 8D
    Rest deel ik momenteel niet.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 22:41 ]


    We're all mad here.

    Pfeiffer,
    Astma,
    Blijvend rugletsel,
    (Vroeger) eetstoornis,
    Schizofrenie,
    en Dyscalculie.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Eetstoornis


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb vorig jaar Pfeiffer gehad, en toen ik 3 was heb ik TBC gehad.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb scoliose in mijn rug, maar die is er voor het grootste deel al weer uit. Maar daardoor heb ik nog wel snel last van mijn rug.
    Ik ben allergisch voor iets, maar we weten niet wat. Het zijn geen standaarddingen als hooikoorts, dus nu moet ik telkens als ik me niet goed voel het opschrijven en zo een patroon zoeken... Maar nu heb ik best vaak een dikke, pijnlijke keel, ontstoken/branderige ogen en mijn neus zit eigenlijk altijd dicht...


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Nee er zijn heel veel mensen op deze aardkloot die kwaaltjes als bloedarmoede een ziekte vinden ^^


    Nou nee.

    Bloedarmoede is een ziekte.

    Waarom?

    Je kan er door flauwvallen op de meest genante momenten.