• Tokio Hotel storie!

    Onlangs heb ik alle verhalen die ik niet meer lees uit 'Mijn Abonnementen' verwijderd, en alleen diegene die ik écht nog lees staan nog in die lijst. Maar nu zoek ik dus nog andere goede Tokio Hotel verhalen. Schrijf jij zo een verhaal of ken je iemand die goede ToHo-verhalen schrijft? Wil je dan zo lief zijn op hier een reactie op te laten? Het kost je maar 1 minuutje. 8D

    Wat er zeker in het verhaal moet zijn:
    - Bill of Tom Kaulitz verhalen hebben een pluspunt bij mij (G's mogen ook, maar dan moeten het echt goede zijn ;D)
    - Hoofdletters en er moet gewerkt worden met “ ”
    - Geschreven in de ik of hij/zij-vorm
    - Details (daarmee bedoel ik: niet een verhaal van. Ik loop naar de keuken. Ik neem een glas water. Ik drink het op en ga in de zetel zitten. Snappie?)
    - Spanning, romantiek, drama, humor,...
    - Originaliteit

    Wat er zeker niet in het verhaal moet zijn:
    - Twincest (of alle mogelijke 'cest'-en die er zijn)
    - Smileys

    Ik denk dat dat het zowat was. Je merkt vanzelf wel als ik je verhaal lees, door mijn domme en droge opmerkingen die ik zal geven. Ja, ik neem abo's, zet reacties, en geef kudo's! Alleen maar als je verhaal megamindyfantastisch is natuurlijk ;D

    Wie kan mij dus helpen a.u.b.?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 12:12 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Hé! I like you! Dit verhaal schrijf ik samen met Mireille . Het was eigenlijk de bedoeling om het een heel standaard verhaal te maken maar het is toch best origineel geworden, ook al zeg ik het zelf (:

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 12:19 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    die details snap ik niet goed maar als je kan altijd eens zien wat je vind van mijn storie rette mich het is trouwens een Bill storie


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    We're just friends, Richt? - Tom Kaulitz.

    Dat vind ik wel een goede. (:


    We'll never be as young as we are tonight

    OHMYMECKIE schreef:
    die details snap ik niet goed maar als je kan altijd eens zien wat je vind van mijn storie rette mich het is trouwens een Bill storie

    Ik bedoel daar mee dat je alles op een... “speciale” manier gaat beschrijven. Of toch op een andere manier dan “Hij lacht naar mij.” Maar bijvoorbeeld dan zoiets als “Een glimlach sierde zijn gezicht toen hij me aankeek.” Snap je?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Actors schreef:
    We're just friends, Richt? - Tom Kaulitz.

    Dat vind ik wel een goede. (:

    Inderdaad, maar die lees ik al! D: Toch bedankt! :')


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    -> The code.
    Geïnspireerd op de Amerikaanse tour van 2008. (je kan de proloog overslaan als je wil, daarna begint het verhaal)

    -> Erased, but not on purpose.
    Mysterieuze Bill-story.

    -> Six kisses.
    Emotievolle 6-shot over Bill.

    -> Threatened.
    Horrorverhaal met Bill en Tom.

    -> Privacy.
    2-shot.

    -> Just five minutes, baby!
    5-shot met Bill.

    -> Locked inside Humanoid City.
    4-shot over het Humanoid ei.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 12:55 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Tillylicious schreef:
    (...)
    Ik bedoel daar mee dat je alles op een... “speciale” manier gaat beschrijven. Of toch op een andere manier dan “Hij lacht naar mij.” Maar bijvoorbeeld dan zoiets als “Een glimlach sierde zijn gezicht toen hij me aankeek.” Snap je?

    ja


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz