Uneventful schreef:
(...)
Op die eerste stuk ga ik even niet in omdat ik het bull shit vind en geen reacties wil uitlokken.
En als Osama dat gedaan heeft, en nu ga ik in op de andere reacties die hier staan. Waarom is die gebouw dan in één keer gevallen? Waarom keerde hij zich opeens van de Amerikanen terwijl hij met ze meestreed tegen Rusland? Vind je het niet heel verdacht dat Amerika op dat moment een crisis had en een ruzie had tegen Rusland, en opeens gaat één van hun soldaten een 'aanslag' plegen op de WTC. Hoe kan die gebouw helemaal naar beneden storten als de vliegtuig alleen maar de bovenkant raakt? Dat zijn van die vragen die mensen elkaar stellen, maar omdat die gast een moslim is en de Islam erg slechte dingen doet geloven ze alleen maar de kant van Amerika. Want wie zou er nou tegen zo'n grote land in kunnen gaan?
Door het bullshit te noemen lok je al een reactie uit. Maar kom. Ik blijf bij mijn punt. Bush had al een groot deel van het werk gedaan toen Obama het overnam.
Osama Bin Laden was een gestoorde gek. Waarschijnlijk was hij niet eens degene die het hele ding heeft uitgedokterd en gewoon iemand die ze als 'gezicht' hebben gebruikt, zeg maar. Dat hij een soldaat van de VS was zo één van de aspecten kunnen zijn waarom hij als gezicht is gekozen. Zodat het land panikeert en het vertrouwen in zijn regering en in zijn leger verliest. Wat ook zou kunnen is dat hij zich tegen de VS heeft gekeerd, net omdat hij een soldaat was en zoveel wreedheden heeft gezien. Meer soldaten verliezen op die manier hun patriotisme.
En ik weet niet of je het beseft, maar zo'n vliegtuig vlieft aan een ontzaglijke snelheid door de lucht en als zo'n kracht op een gebouw inslaat dan wil het wel eens wankelen. Bovendien raakte het bovenste deel van de toren zo zijn fundament kwijt en viel bovenop het onderste deel dat daardoor begon in te storten.
Je gelooft wat je wil, maar ik denk niet dat Amerika zichzelf zou aanvallen. Ik ontken niet dat Bush klaar stond om moslimlanden binnen te trekken, maar ik geloof nooit dat hij zelf die vliegtuigen in de torens heeft doen vliegen.
Bin Laden heeft het inderdaad op die manier voor de moslims verpest. Ik wil best geloven dat er vriendelijke bij zijn, die er niet hun levensmissie van maken om alle heidenen tot de islam te bekeren of te vermoorden, maar door al die negatieve publiciteit ziet het er toch niet erg goed uit, dat begrijp je nu toch zelf, hoop ik?
Frankly my dear, I don't give a damn.