• Tv's ? :W
    Doe 'm net aan, is het hele beeld groenig D: . Er zit iets fout met het rode licht. Ieeets.
    Is dit zelf op te lossen of kan ik 'm net zo goed naar de sloop brengen...? Dat wordt een flinke steek in mijn portemonnee haha. Ik heb nog zo'n oude dikzak tv btw :3.


    i put the fun in funeral

    Steekt de stekker wel goed in? (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sneasel schreef:
    Steekt de stekker wel goed in? (:


    Zover ik kan zien wel ja ^^'


    i put the fun in funeral

    Anybody? Je krijgt een koekje (wbw).


    i put the fun in funeral

    Mijn vorige tv had ook problemen en ik gaf er een mep op en het was over, kan dat niet bij jouw helpen :'D


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Op veel afstandsbedieningen zit wel érgens een knopje om de helderheid van de kleuren in te stellen. Ga daar naar op zoek?

    Ik heb dat ook wel 'es gehad. Van achter die TV zit zo'n dikke zwarte stekker. Moet je even bewegen en normaal zou dan het beeld goed gaan. Bij mij toch wel, haha. (:

    RiverDance schreef:
    Mijn vorige tv had ook problemen en ik gaf er een mep op en het was over, kan dat niet bij jouw helpen :'D


    muahaa, tijd om mijn tv te slaan >:]

    Myles schreef:

    Ik heb dat ook wel 'es gehad. Van achter die TV zit zo'n dikke zwarte stekker. Moet je even bewegen en normaal zou dan het beeld goed gaan. Bij mij toch wel, haha. (: .


    Nee, ik kan alleen de kleurverzadiging and stuff instellen. Nergens rood D:


    i put the fun in funeral

    Stekker er wat beter in duwen, hielp bij mij wel laatst :Y)


    As travars

    Grote kans dat de tv zijn beste tijd heeft gehad.

    Óf je slaat de tv en hij doet het...Óf je slaat de tv en hij gaat verder dood.....


    Only those who listen can hear

    Ik geef je 1 tip :

    Geef er een klap op :Y) werkt meestal wel bij die oude tv's


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Je tv is zegmaar dood. Gecondoleerd haha.