• 9/11
    Iedereen herinnert die dag wel!
    De dag dat er duizende onschuldige mensen zijn gestorven.
    De dag die niemand zal vergeten.
    Morgen is het zover.
    10 Jaar geleden gebeurden het.
    Er vloog een vliegtuig in een van de WTC torens.
    Iedereen was geschokt.
    Het tweede vliegtuig vloog kort nadien in de 2de toren.
    Mensen springen uit de toren , andere kunnen nog weg rennen.
    Slechts een paar mensen hebben het overleefd.
    Nu ik naar de beelden en foto's kijk besef ik pas hoe erg het was.
    Ik ben nu wel blij dat alles beter word gecontroleerd en Osama er niet meer is.
    Ik hoop dat zulke rampen nooit meer gebeuren.
    Veel sterkte aan de vrienden en familie van de overledenen.

    Ik was die dag 2 jaar maar jullie waarschijnlijk ouder.
    Hoe hebben jullie die dag meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 16:30 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    ik was 6; ik weet het nog wel vaag.
    ik vind het heel erg wat er is gebeurd; begrijp me niet verkeerd, maar..
    elk jaar word het weer herhaald; alsof Amerika wilt dat wij de rest van ons leven eraan blijven worden herinnert.
    er gebeuren net zulke erge dingen in de wereld; 9/11 word ontzettend "uitgebuit", zegmaar.

    that's my opinion (nogeven; ik vind het echt erg wat er is gebeurd!)


    | Reality is for people that lack imagination |

    slowpoke schreef:
    ik was 6; ik weet het nog wel vaag.
    ik vind het heel erg wat er is gebeurd; begrijp me niet verkeerd, maar..
    elk jaar word het weer herhaald; alsof Amerika wilt dat wij de rest van ons leven eraan blijven worden herinnert.
    er gebeuren net zulke erge dingen in de wereld; 9/11 word ontzettend "uitgebuit", zegmaar.

    that's my opinion (nogeven; ik vind het echt erg wat er is gebeurd!)


    Daar geef ik je gelijk in. Alles wordt ook op z'n Amerikaans gefilmd in die documentaires.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    slowpoke schreef:
    ik was 6; ik weet het nog wel vaag.
    ik vind het heel erg wat er is gebeurd; begrijp me niet verkeerd, maar..
    elk jaar word het weer herhaald; alsof Amerika wilt dat wij de rest van ons leven eraan blijven worden herinnert.
    er gebeuren net zulke erge dingen in de wereld; 9/11 word ontzettend "uitgebuit", zegmaar.

    that's my opinion (nogeven; ik vind het echt erg wat er is gebeurd!)

    Dat is wel waar.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik was 7 en kan het me nog gewoon herinneren. Best vreemd.
    Ik vind niet dat het wordt 'uitgebuit'. Het is erg genoeg wat er gebeurd is en dit mag niemand, maar dan ook niemand vergeten. Nu is het 10 jaar geleden. Ik snap waarom mensen er zoveel aandacht aan besteden.
    Mijn mening.


    To infinity and beyond •

    Ik was 9 en speelde Habbo Hotel, daar hadden ze het erover en toen ging ik het opzoeken.


    -

    Caipirinha schreef:
    Ik was 7 en kan het me nog gewoon herinneren. Best vreemd.
    Ik vind niet dat het wordt 'uitgebuit'. Het is erg genoeg wat er gebeurd is en dit mag niemand, maar dan ook niemand vergeten. Nu is het 10 jaar geleden. Ik snap waarom mensen er zoveel aandacht aan besteden.
    Mijn mening.

    Ja want je ziet het ook dat er meer aandacht aan.Want het is al 10 jaar geleden.
    De tijd gaat toch snel.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik was vijf jaar, maar ik weet het nog heel goed, vreemd genoeg. Niet dat ik me er volledig bewust van was hoe erg het was. Maar ik zag mijn ouders het nieuws kijken en zag ontploffende torens en wegrennende mensen. Een klasgenoot van mij was een maand of wat geleden naar New York verhuisd, en ik was echt zó bang dat hij dood was. Dat was niet zo, maar dat was het enige waar ik aan kon denken. Alsof ik wist hoe groot New York was...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Relashio schreef:
    Ik was 5 jaar en ik had geen idee wat er gebeurd was. Maar toen ik thuis kwam van school, zag ik dat mn ouders naar het nieuws aan het kijken waren. Maar toen besefte ik nog nie echt wat er aan de hand was.
    Alleen was ik zes


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ik was negen en ik herinner me het wel nog. ik was kwaad omdat ik niet naar friends mocht kijken. Wist ik veel :/ en men moeder doodserieus: WO III is begonnen

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 20:24 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ik was 3 en ik kan me geen shit herrineren. Alleen herriner ik me een klein beetje dat de TV de hele dag opstond

    Ik was zes, maar weet het nog zo goed.
    Ik keek televisie en ik hoorde het en ik zag die vliegtuigen erin vliegen. Ik weet alleen dat ik het heel erg vond.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik herinner me er dus totaal niks van.


    Olive

    Ik vind 't echt eng, ze zeggen dat er in die grot van Osama documenten lagen om op de tiende 'verjaardag' van die aanslag dus weer iets te doen, maar dan nog veel groter. Tja, ik pleur mezelf morgen wel voor de TV mocht dat gebeuren, vind het allemaal interessant.. maar 9/11 klopt niet. Ze hebben nooit overblijfselen gevonden van die vliegtuigen en ook bij het Pentagon kloppen sommige dingen gewoon niet, nja, ik weet het verder niet precies maar ik heb er eens een paar documentaires over gezien (nerd meldt zich..) en het klopt gewoon niet, zoals best veel dingen in Amerika.

    Maar 9/11, dat was de grootste terroristische aanslag in de geschiedenis. Ik was... 4, volgensmij? Ik vind het heel jammer dat ik het me niet meer kan herinneren waar ik was toen ik het hoorde en wat ik dacht enzo, maar mijn vader was op zijn werk en toen is hij gewoon eerder naar huis gegaan. Maar op filmpjes op youtube (Zoek: Twin towers people jumping of iets in die richting) zie je mensen springen en dat is dan gewoon zo erg, alsof ze de hoop hadden het dan te overleven...


    Don't end up being September's child..

    xNarita schreef:
    Ik vind 't echt eng, ze zeggen dat er in die grot van Osama documenten lagen om op de tiende 'verjaardag' van die aanslag dus weer iets te doen, maar dan nog veel groter. Tja, ik pleur mezelf morgen wel voor de TV mocht dat gebeuren, vind het allemaal interessant.. maar 9/11 klopt niet. Ze hebben nooit overblijfselen gevonden van die vliegtuigen en ook bij het Pentagon kloppen sommige dingen gewoon niet, nja, ik weet het verder niet precies maar ik heb er eens een paar documentaires over gezien (nerd meldt zich..) en het klopt gewoon niet, zoals best veel dingen in Amerika.

    Maar 9/11, dat was de grootste terroristische aanslag in de geschiedenis. Ik was... 4, volgensmij? Ik vind het heel jammer dat ik het me niet meer kan herinneren waar ik was toen ik het hoorde en wat ik dacht enzo, maar mijn vader was op zijn werk en toen is hij gewoon eerder naar huis gegaan. Maar op filmpjes op youtube (Zoek: Twin towers people jumping of iets in die richting) zie je mensen springen en dat is dan gewoon zo erg, alsof ze de hoop hadden het dan te overleven...


    Nee, deze mensen wisten dat ze gingen sterven, maar ze wilden liever zelfmoord plegen dan te stikken of te verbranden.


    Olive

    Ik was 3 en ik weet er niks meer van. Ik heb gisteren wel beelden terug gekeken op het nieuws.


    "Ignite, my love. Ignite."