• 9/11
    Iedereen herinnert die dag wel!
    De dag dat er duizende onschuldige mensen zijn gestorven.
    De dag die niemand zal vergeten.
    Morgen is het zover.
    10 Jaar geleden gebeurden het.
    Er vloog een vliegtuig in een van de WTC torens.
    Iedereen was geschokt.
    Het tweede vliegtuig vloog kort nadien in de 2de toren.
    Mensen springen uit de toren , andere kunnen nog weg rennen.
    Slechts een paar mensen hebben het overleefd.
    Nu ik naar de beelden en foto's kijk besef ik pas hoe erg het was.
    Ik ben nu wel blij dat alles beter word gecontroleerd en Osama er niet meer is.
    Ik hoop dat zulke rampen nooit meer gebeuren.
    Veel sterkte aan de vrienden en familie van de overledenen.

    Ik was die dag 2 jaar maar jullie waarschijnlijk ouder.
    Hoe hebben jullie die dag meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 16:30 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Harmed schreef:
    Ik keek gisteren ook naar die dingen. Al was er toen een moslim ofso ook vermist, werden gewoon ál die opsporingfotodingen weggehaald, dat vind ik ook triest.


    Mensen geloven gewoon dat het Osama is en proberen de Islam DOOR HEM helemaal zwart te maken want hij laat een slecht beeld zien van de Islam.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 12:32 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vind dit wel een belangrijke dag. Het maakt me neit uit hoe of waarom maar ik weet wel dat dit never mag gebeuren meer. Ik steek vandaag een kaarsje in de kerk aan en ga bidden voor ze. Nu ben ik united 93 aan het kijken. Echt mooi gemaakt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik was 3 jaren jong


    Firm believer of all that is magic

    Uneventful schreef:
    (...)

    Mensen geloven gewoon dat het Osama is en proberen de Islam DOOR HEM helemaal zwart te maken want hij laat een slecht beeld zien van de Islam.


    Maar niet alle islamen zijn het zelfde. Net als bij marokanen en turken.xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    (...)

    Maar niet alle islamen Islamieten zijn het zelfde. Net als bij marokanen en turken.xD


    Hij kan zich geen moslim noemen hoor.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Hij kan zich geen moslim noemen hoor.

    kwist dat het fout was maar niet watxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ik denk van wel, want hoezo zou Bush hem dan niet kunnen 'vinden' terwijl obama het doet in ff kijken 16 maanden? Plus Osama was eerst een Amerikaanse soldaat uit Afghanistan en Amerika heeeft hem dus getraind. Wel beetje gek dat hij opeens een terrorist word hé?

    Omdat Bush al een groot deel voor hem had gedaan?
    Als ik appels begin te plukken en ik heb 3/4 van de appels geplukt in 1 week voor ik moet ophouden en jij neemt het over en plukt het overige kwart, wil dat toch niet zeggen dat jij de hele boom hebt geplukt in de halve dag dat je bezig was? -om het maar even heel dom te stellen-

    Heb je trouwens het boek 'De Val Van een Fundamentalist' al gelezen? Moet je maar eens doen. Je zou er van verschieten hoe snel mensen van overtuiging veranderen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Hij kan zich geen moslim noemen hoor.

    Inderdaad. Kijk ik ben zelf geen moslim, maar ik haat het als mensen soms bezig zijn van "ja, 't zijn de moslims weer ze!" Ik kan er me echt ongelofelijk boos in maken. We hebben voor school iets moeten doen en ik en een vriendin zijn dan langs een moslim gegaan & hij haatte het zelf ook dat hij, als moslim, als slecht wordt gezien omdat al die kansloze idioten het geloof gewoon slecht máken.
    Dat is ook zo bij Osama en al die zelfmoordterroristen. Ze zéggen dat ze het voor hun god doen, maar geweld én zelfmoord is niet toegestaan volgens de koran -zei die man waarmee we gepraat hebben.

    Ninetales schreef:
    (...)
    Omdat Bush al een groot deel voor hem had gedaan?
    Als ik appels begin te plukken en ik heb 3/4 van de appels geplukt in 1 week voor ik moet ophouden en jij neemt het over en plukt het overige kwart, wil dat toch niet zeggen dat jij de hele boom hebt geplukt in de halve dag dat je bezig was? -om het maar even heel dom te stellen-

    Heb je trouwens het boek 'De Val Van een Fundamentalist' al gelezen? Moet je maar eens doen. Je zou er van verschieten hoe snel mensen van overtuiging veranderen.


    Op die eerste stuk ga ik even niet in omdat ik het bull shit vind en geen reacties wil uitlokken.

    En als Osama dat gedaan heeft, en nu ga ik in op de andere reacties die hier staan. Waarom is die gebouw dan in één keer gevallen? Waarom keerde hij zich opeens van de Amerikanen terwijl hij met ze meestreed tegen Rusland? Vind je het niet heel verdacht dat Amerika op dat moment een crisis had en een ruzie had tegen Rusland, en opeens gaat één van hun soldaten een 'aanslag' plegen op de WTC. Hoe kan die gebouw helemaal naar beneden storten als de vliegtuig alleen maar de bovenkant raakt? Dat zijn van die vragen die mensen elkaar stellen, maar omdat die gast een moslim is en de Islam erg slechte dingen doet geloven ze alleen maar de kant van Amerika. Want wie zou er nou tegen zo'n grote land in kunnen gaan?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik was 4/5 jaar. Eerlijk gezegd herinner ik niets van die dag, maar ondanks dat besef wel hoe enorm vreselijk die dag was/is.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 14:13 ]


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*

    Evaporate schreef:
    (...)
    Inderdaad. Kijk ik ben zelf geen moslim, maar ik haat het als mensen soms bezig zijn van "ja, 't zijn de moslims weer ze!" Ik kan er me echt ongelofelijk boos in maken. We hebben voor school iets moeten doen en ik en een vriendin zijn dan langs een moslim gegaan & hij haatte het zelf ook dat hij, als moslim, als slecht wordt gezien omdat al die kansloze idioten het geloof gewoon slecht máken.
    Dat is ook zo bij Osama en al die zelfmoordterroristen. Ze zéggen dat ze het voor hun god doen, maar geweld én zelfmoord is niet toegestaan volgens de koran -zei die man waarmee we gepraat hebben.


    niet iedereen is het zelfde. Aan sommige marokanden heb ik een hekel. omdat zij stelen en me pesten. Maari k heb een vriendin die marokaans is. Ik wil eerstr een persoon kennen voor je iets zegt over die gene


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Evaporate schreef:
    (...)
    Inderdaad. Kijk ik ben zelf geen moslim, maar ik haat het als mensen soms bezig zijn van "ja, 't zijn de moslims weer ze!" Ik kan er me echt ongelofelijk boos in maken. We hebben voor school iets moeten doen en ik en een vriendin zijn dan langs een moslim gegaan & hij haatte het zelf ook dat hij, als moslim, als slecht wordt gezien omdat al die kansloze idioten het geloof gewoon slecht máken.
    Dat is ook zo bij Osama en al die zelfmoordterroristen. Ze zéggen dat ze het voor hun god doen, maar geweld én zelfmoord is niet toegestaan volgens de koran -zei die man waarmee we gepraat hebben.


    I love you, srsly. Je haalt me de woorden uit mijn mond, en de woorden van mijn vader citeer je even heel goed. Want die gasten die zich fundamentalisten noemen laten een baard groeien, zeggen een paar dingen waarom Allah zo geweldig is, en bombarderen een plek omdat Allah dat wou. En dan, dan schaam ik me voor de mensen die hetzelfde geloof delen als ik.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    MisPattinson schreef:
    (...)

    niet iedereen is het zelfde. Aan sommige marokanden heb ik een hekel. omdat zij stelen en me pesten. Maari k heb een vriendin die marokaans is. Ik wil eerstr een persoon kennen voor je iets zegt over die gene

    Maar dat zijn Marokkanen, het volk zélf, dat heeft toch helemaal niets met het geloof te maken?

    MisPattinson schreef:
    (...)

    niet iedereen is het zelfde. Aan sommige marokanden heb ik een hekel. omdat zij stelen en me pesten. Maari k heb een vriendin die marokaans is. Ik wil eerstr een persoon kennen voor je iets zegt over die gene


    Dat ligt meer aan hun karakters, niet aan de geloven.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    I love you, srsly. Je haalt me de woorden uit mijn mond, en de woorden van mijn vader citeer je even heel goed. Want die gasten die zich fundamentalisten noemen laten een baard groeien, zeggen een paar dingen waarom Allah zo geweldig is, en bombarderen een plek omdat Allah dat wou. En dan, dan schaam ik me voor de mensen die hetzelfde geloof delen als ik.

    Haha. Tja ik kan me er gewoon altijd zo ontzettend boos in maken. Mijn ouders en bijna iedereen die ik ken zijn ook zo van "moslims, ja het zijn altijd de moslims die het gedaan hebben. bah, slecht volk etc etc" en ik erger me er dóód aan. Het ligt helemaal niet aan hun geloof, maar aan hun karakter en hoe zij zelf willen leven, weet ik veel.