• Ik vroeg me af wat jullie vinden van een leeftijdverschil van 8 jaar? een 16 jarige en een 24 jarige bijvoorbeeld. Wat vinden jullie de grens om het zo te zeggen?



    na wat reacties gelezen te hebben besluit ik toch om het iets beter uit te leggen.. persoonlijk vind ik het niet zo erg, maar dat komt natuurlijk omdat ik het meisje ken en dit meisje is behoorlijk volwassen voor haar leeftijd. Nu is er 1 klein probleempje. Her dad doesn't like the guy.
    anyways. het meisje is dus behoorlijk volwassen en de jongen is eigenlijk gewoon zoals een 24 jarige is om het zo te zeggen.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 17:34 ]


    ed westwick <3

    Captain schreef:
    (...)
    Als zij alles deed waar ze het hier over heeft dan was ze al 100x uit haar huis getrapt...


    IK BEN GEEN MOSLIM!

    En ik heb hele vrije ouders.

    Caine schreef:
    Zoals al vaker gezegd; op jonge leeftijd vind ik 8 jaar verschil wel (te) groot, maar op oudere leeftijd niet.


    Firm believer of all that is magic

    Hale schreef:
    (...)

    Ik volg de Bijbel ook niet helemaal.

    Toch draag ik altijd een rozenkrans.


    Rozenkransen zijn om mee te bidden. Een kruisje draag je als je christen bent. Nu ben je er bij...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Snivellus schreef:
    (...)

    Rozenkransen zijn om mee te bidden. Een kruisje draag je als je christen bent. Nu ben je er bij...


    Nee lieve schat...

    Een rozenkrans kan je ook als ketting dragen.

    Hale schreef:
    (...)

    Nee lieve schat...

    Een rozenkrans kan je ook als ketting dragen.


    Doe je best maar, ik geloof je niet meer.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Snivellus schreef:
    (...)

    Doe je best maar, ik geloof je niet meer.


    Je doet maar.

    Snivellus schreef:
    (...)

    Doe je best maar, ik geloof je niet meer.


    Dus jij wil zeggen dat je een rozenkrans niet als ketting kan dragen?

    Hale schreef:
    (...)

    IK BEN GEEN MOSLIM!

    En ik heb hele vrije ouders.

    ZELFS als je vrije ouders hebt, wat jij allemaal zogezegd uithaalt, dat kan geen enkele VRIJE OUDER verantwoorden.
    Echt waar, jij doet me meer denken aan een nerdie die geen sociaal leven heeft, vandaar probeer je een full of action life voor jezelf te verzinnen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Het ligt aan de leeftijd.
    12 + 16 vind ik al een wereld van verschil en 12 + 20 dus al helemaal.
    Maar 16 en 24 is al minder vreemd en 18 + 26 is al helemaal niet vreemd.
    Ligt gewoon aan hoe oud ze zijn en niet aan hoe groot het leeftijdsverschil is ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hale schreef:
    (...)

    Dus jij wil zeggen dat je een rozenkrans niet als ketting kan dragen?


    Nee, tuurlijk niet. Ik wil alleen zeggen dat ik geen enkele christen/katholiek ken die ze als ketting draagt. Geen enkele. Misschien ben je in de war met je kruisje, maar ik weet het niet meer. Eerder had je het in een ander topic over hoe trots je wel niet was als moslim (zo'n hoofddoek topic als ik me niet vergis), en nu ben je ineens christen?
    I don't get it.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!



    Quit yer bitching, all of you. You are no longer on-topic and discussing Hale, and it's not even her topic. So take yer bitching elsewhere and discuss age differences. Or Imma hug you all :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:



    Quit yer bitching, all of you. You are no longer on-topic and discussing Hale, and it's not even her topic. So take yer bitching elsewhere and discuss age differences. Or Imma hug you all :Y)

    Hihihi!


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Als zij alles deed waar ze het hier over heeft dan was ze al 100x uit haar huis getrapt...

    Kun je niet weten. Kan ik niet weten. En wie weet weten haar ouders het ook niet.
    Een vriendin van me is op haar 13de verkracht, blowt bij het leven van de wiet die ze van d'r vader heeft gejat, snuift coke (ik was degene die dat zakje wegpleurde) en geeft zichzelf binnen no time weg aan vreemde mannen die ergens in Amsterdam wonen. Eerst dacht ik dat ze uit d'r nek lulde en geloofde ik haar niet. Nu weet ik dat ik fout zat. En alles heeft ze verborgen gehouden voor haar ouders, tot de bom barstte en ze bij de psycholoog loopt om haar leven weer op orde te krijgen.

    Haha kay, zal nu wel kappen met offtopic gaan :Y).

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 21:29 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Caine schreef:
    Zoals al vaker gezegd; op jonge leeftijd vind ik 8 jaar verschil wel (te) groot, maar op oudere leeftijd niet.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Gosh, jullie doen echt zo kinderachtig. :/ Laat haar toch gaan! Misschien heeft Hale dat toch wel allemaal gedaan. En wat dan nog? Alsof ons dat wat aangaat. Drop it..


    We accept the love we think we deserve.