Captain schreef:
(...)
O M G. PLEASE TELL ME YOU ARE KIDDING ME.
Please. *dies of shock*
Want eeeh, mijn trainer hé, is een Noor. x'D
Het is gewoon niet normaal, oké? Dit is té toevallig? Hoe heet die gast van jou?
En eigenlijk is het best leuk dat het klikte enzo, zeg inderdaad nooit nooit! Je ziet wel hoe het uitdraait!
Oké, nu, Noorwegen is echt een supergeweldig land, ik wil daar ook wonen! Al die mannen zijn ik weet niet hoe knap! En het is daar veilig en leuk en al die dingen!
En echt, het is echt cool dat je Noors spreekt! Dat zou ik ook willen! Als hij, jeweetwel, Noors spreekt, dan klinkt dat echt zooooo snoezig, ik smelt gewoon. :'D
En het gaat echt never iets worden hoor. We zijn echt té verschillend, en de situatie is héél raar, en volgens mij vindt hij me maar een irritant zusje ofzo. Hij vindt het wel leuk om mij op de grond te gooien enzo en vanalles op mij uit te proberen maar dat is allemaal om mij gezellig te pesten omdat ik dan altijd verontwaardigd ben en het is blijkbaar grappig om aan te schouwen. -.-
Haha, met je voetbaltrainer? Hoe oud was hij dan? Dat is best wel grappig, was het echt niet leuk? Was die knap? Ooooh, en is je Noor knap?
Ik wil foto! (aa)
WAAAAAAAH! NO WAY! OMG! DAT IS TE TOEVALLIG! NO WAY! aaaah. dit is echt gewoon.. woow! Aah hihi. sorry ben gewoon echt in shock.. dit is zooo toevallig! haha. Ik weet het, Noorwegen is echt like; mijn land om het zo te zeggen. ben verliefd op het land, op de taal, op de mensen.. echt! en ja je hebt gelijk.. ik heb zooo veel kanppe jongens op me school! ik vind het gewoon niet eens erg om naar school te gaan (komt ook omdat we internet op school hebben en iedere leerling een eigen laptop van school krijgt, dus we kunnen lekker op facebook en alles tijdens de lessen haha) maar anyways.. Ja ben 3 talig opgevoed (noors, nederlands en engels) dus ik spreek het vloeiend.. hehe. Jaa echt zooo lief is dat als Noorse jongens Noors praten! Ik smelt dan altijd helemaal weg.. moet je nagaan hoe ik er iedere dag bij zit!
hahah..
Oow ja dat ken ik! haha. na misschien is dat ook nog niet zo slecht?? Misschien heeft 'ie wel leuke noorse vrienden?? hihi. en anders heb ik hier nog wel een lading haha!
heel veel leuke jongens in de aanbieding hier!
Ja met me voetbaltrainer, het was verschrikkelijk. Hij kon niet zoenen en ik zal het echt niet overdoen als het kon.. ik had gillend weg gerend! serieus. Hij was ook niet echt heel knap ik wist niet wat me bezielde.. echt niet.. nee bah! haha.
en me lover nu.. hij heet Jan Ove je spreekt het uit als Jan Oewe. Uhmm. Nou ik ga eerlijk zijn; ik had nooit verwacht dat ik op hem zou vallen. Maar het is gewoon zijn doen en laten en de manier hoe die met mensen om gaat.. het voelt gewoon vertrouwd weet je wel? en hij heeft ook wel een leuk koppie hoor! Ik wil je best een foto sturen.. maar ik weet niet waar?? want ik kan het moeilijk dik via internet sturen zeg maar
hihi- dat iedereen het te zien kan krijgen.. you know.. ;p hehe. Ow en btw; Jan Ove's 35 broer is in love with me! Ik vind het verschrikkelijk want ik moet echt niets van die gast weten.. en nu word ik dus dik door hem gestalkt!
Hoe heet jou Noor dan?? (aa) haha. en waarom is 'ie in godsnaam naar nederland gegaan? (: Hoe ziet 'ie er uit? welke haarkleur en alles?? (aa) xxx.
ed westwick <3