• Altijd wanneer ik een lijntje oogpotlood onder mijn ogen trek, loopt het in mijn ooghoeken wat uit of vaagt het uiteindelijk weg, zelfs als het waterproof of een speciaal "long-lasting"-oogpotlood is.
    Is er iemand die een tip heeft die ervoor zorgt dat alles gewoon op zijn plaats blijft zitten?


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik weet niet of het met oog potlood werkt, met met oogschaduw werkt het altijd om eerst heel licht foundation op te doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik sleep mijn oogpotlood daarom mee en werk het af en toe even bij.


    I am an idiot, I move.

    hey! dit heb ik ook XD
    ik neem ff abo kan ik ook wat tips van opdoen.

    (ik heb een hele tijd een speciale creame ervoor gebruikt, maar vond het te duur)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik heb dat probleem soms ook. Maar dat ligt volgens mij aan de keuze van je product. Heb gemerkt dat ik het met goedkope producten sneller heb dan met waterproof ietwat duurdere producten.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Drone schreef:
    Ik sleep mijn oogpotlood daarom mee en werk het af en toe even bij.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Op de waterlijn onder je oog vervaagt het sowieso erg snel. Je kan beter een heeel dun lijntje net onder je waterlijn zetten. Dit blijft bij mij iig altijd lang zitten.

    Ik zou het ook wel willen weten. Ik heb hetzelfde probleem :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik gebruik altijd oogpotlood voor mijn waterlijn. Dat loopt inderdaad snel uit. Probeer eens eyeliner, dat blijft beter zitten.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 17:36 ]


    i put the fun in funeral

    Wil ik ook wel weten, ik heb er eentje van L'oreal paris en die is echt wel heel goed, en het blijft redelijk goed zitten, maar vervaagt meestal wel.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Coverstick onder je oog.
    Vraag het anders op een of andere beautyblog?
    Die mensen weten vaak wel handige tips (:
    Als je er een aantal wil kan ik er wel een paar sturen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik gebruik essence en die loopt niet uit en vervaagd niet :'D dus srry geen tips @.@


    Shoganai i ne~

    Als ik dat toch eens wist..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Bwaaaaaaah!
    Dat is zo irritant!
    Dat heb ik ook en dan heb ik aan het eind van de dag een half lijntje onder mijn oog omdat ik te lui ben om mijn oogpotlood mee te slepen :X


    26 - 02 - '16

    licht er aan hoe dik de lijn moet zijn, ik zelf gebruik altijd waterproof eyeliner pen waar ik waterproof mascara op doe, het nadeel + voordeel, als je huilt brokkelt het af XD en het blijft de hele dag zitten, makkelijk te verwijderen XD

    Dat heeft iedereen :'D Aangezien je ogen vochtig zijn. Trek anders een dun lijntje ónder je oog. Geeft hetzelfde effect, en loopt niet uit.