• Ik vroeg me af wat jullie vinden van een leeftijdverschil van 8 jaar? een 16 jarige en een 24 jarige bijvoorbeeld. Wat vinden jullie de grens om het zo te zeggen?



    na wat reacties gelezen te hebben besluit ik toch om het iets beter uit te leggen.. persoonlijk vind ik het niet zo erg, maar dat komt natuurlijk omdat ik het meisje ken en dit meisje is behoorlijk volwassen voor haar leeftijd. Nu is er 1 klein probleempje. Her dad doesn't like the guy.
    anyways. het meisje is dus behoorlijk volwassen en de jongen is eigenlijk gewoon zoals een 24 jarige is om het zo te zeggen.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 17:34 ]


    ed westwick <3

    Eigenlijk, ik ken iemand waar het verschil 21 jaar is. En het lukt perfect. Maar dan ook echt perfect...


    Where there is a sea there are pirates...

    Hale schreef:
    Mijn vriend word over twee weken twintig en ik ben 15.

    Maar ik hou van hem en hij van mij.

    Ik was 14 toen ik iets had met iemand van 26.

    Hij kende mijn grenzen en hij had er respect voor.

    Ook nooit seks met hem gehad omdat ik er niet klaar voor was.

    Het is uit gegaan voor andere reden dan ons leeftijd verschil.


    14 en 26 JA HOOOR! Nee sorry, dat kan ik niet geloven en heel veel anderen ook niet. Ik lach me echt dood, sorry. Die 26 jarige was dan wel mentaal echt een kleuter anders komt dit echt niet in z'n kop.

    Ontopic: Ik heb een vriendin van 17, die met een jongen van 26 had. Die jongen was onwijs aardig en helemaal niets mis mee. Ikzelf zou er niet aan moeten denken.


    To infinity and beyond •

    Snivellus schreef:
    (...)

    Girl, meen je dit nou serieus of hou je ons voor de gek? De meeste mannen van 26 weten HEEL GOED dat het niet normaal is om iets te hebben met een veertienjarige. Die van twintig kan ik me nog nét voorstellen.


    Ja dit meen ik serieus,

    En nee zal ook niet zeggen dat het normaal is maar we waren gelukkig.

    ik ben 14 en mijn vriend is 22


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Hale schreef:
    (...)

    Ja dit meen ik serieus,

    En nee zal ook niet zeggen dat het normaal is maar we waren gelukkig.

    Ik ben die aandachttrekkerij van jou echt zat. Ik geloof dus echt geen woord meer van wat jij allemaal zegt hier. Niemand, denk ik.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Ik ben die aandachttrekkerij van jou echt zat. Ik geloof dus echt geen woord meer van wat jij allemaal zegt hier. Niemand, denk ik.


    En dat is aan juillie.

    Captain schreef:
    (...)
    Ik ben die aandachttrekkerij van jou echt zat. Ik geloof dus echt geen woord meer van wat jij allemaal zegt hier. Niemand, denk ik.


    Hier ben ik het mee eens. Ze rookt, drinkt, blowt, heeft een vriend van 26 gehad en eentje van (bijna) 20... Komt een beetje ongeloofwaardig over voor een meisje van vijftien.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hale schreef:
    Mijn vriend word over twee weken twintig en ik ben 15.

    Maar ik hou van hem en hij van mij.

    Ik was 14 toen ik iets had met iemand van 26.

    Hij kende mijn grenzen en hij had er respect voor.

    Ook nooit seks met hem gehad omdat ik er niet klaar voor was.

    Het is uit gegaan voor andere reden dan ons leeftijd verschil.

    Een klasgenoot was 15 en had met iemand van 25(en ja, dat weet ik zeker want ik had het hem gevraagd 8D). Ik verklaarde haar voor gek destijds, maar nu, vier/vijf jaar later, zijn ze nog samen. 't Ligt aan de geestelijke afstand. Bij ons op school zouden we in wezen wat kunnen hebben met onze docenten :'D Een leraar die we hebben - en er ook nog eens niet slecht uitziet - is 28 en ik 19. Dat maakt 9 jaar. Misschien is er nog hoop. Trololol.*O*

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 21:02 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Snivellus schreef:
    (...)

    Hier ben ik het mee eens. Ze rookt, drinkt, blowt, heeft een vriend van 26 gehad en eentje van (bijna) 20... Komt een beetje ongeloofwaardig over voor een meisje van vijftien.

    En ze is Marokkaans. Wat dus betekent dat het allemaal gelogen is, aangezien het tegen hun geloof is om zulke dingen te doen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    En ze is Marokkaans. Wat dus betekent dat het allemaal gelogen is, aangezien het tegen hun geloof is om zulke dingen te doen.


    O ja, en Islamitisch. Die was ik ook vergeten.

    @ Hale: grow up, girl.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Captain schreef:
    (...)
    En ze is Marokkaans. Wat dus betekent dat het allemaal gelogen is, aangezien het tegen hun geloof is om zulke dingen te doen.


    Ik ben maar een halfje.

    Ik ben opgegroeid met het geloof van mijn vader.

    Het christendom dus...

    Captain schreef:
    (...)
    En ze is Marokkaans. Wat dus betekent dat het allemaal gelogen is, aangezien het tegen hun geloof is om zulke dingen te doen.

    Of juist niet. Er zijn aardig wat allochtone jonge leu die zo'n beetje alles uitvoeren wat god verboden heeft, omdat mama en papa ze zo strak in het gareel willen houden :] Butyeah, ligt ook heel erg aan de persoon.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hale schreef:
    (...)

    Ik ben maar een halfje.

    Ik ben opgegroeid met het geloof van mijn vader.

    Het christendom dus...


    Dan vind ik dat je het christendom ook wel een beeeeetje belachelijk maakt. Ik ben zelf katholiek, gemengd met Wicca (hekserij zoek het maar op maar geloof plz niet alles wat je leest), en ik weet ook dat mijn geloof het NIET goed vindt om seks te hebben voor het huwelijk (christendom, om heel eerlijk te zijn) en condoomgebruik afraadt. Drank is dan wel geen zonde, maar jezelf kapot maken WEL.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Snivellus schreef:
    (...)

    Dan vind ik dat je het christendom ook wel een beeeeetje belachelijk maakt. Ik ben zelf katholiek, gemengd met Wicca (hekserij zoek het maar op maar geloof plz niet alles wat je leest), en ik weet ook dat mijn geloof het NIET goed vindt om seks te hebben voor het huwelijk (christendom, om heel eerlijk te zijn) en condoomgebruik afraadt. Drank is dan wel geen zonde, maar jezelf kapot maken WEL.


    Ik volg de Bijbel ook niet helemaal.

    Toch draag ik altijd een rozenkrans.

    C18 schreef:
    (...)
    Of juist niet. Er zijn aardig wat allochtone jonge leu die zo'n beetje alles uitvoeren wat god verboden heeft, omdat mama en papa ze zo strak in het gareel willen houden :] Butyeah, ligt ook heel erg aan de persoon.

    Als zij alles deed waar ze het hier over heeft dan was ze al 100x uit haar huis getrapt...


    Where there is a sea there are pirates...