• Ik vroeg me af wat jullie vinden van een leeftijdverschil van 8 jaar? een 16 jarige en een 24 jarige bijvoorbeeld. Wat vinden jullie de grens om het zo te zeggen?



    na wat reacties gelezen te hebben besluit ik toch om het iets beter uit te leggen.. persoonlijk vind ik het niet zo erg, maar dat komt natuurlijk omdat ik het meisje ken en dit meisje is behoorlijk volwassen voor haar leeftijd. Nu is er 1 klein probleempje. Her dad doesn't like the guy.
    anyways. het meisje is dus behoorlijk volwassen en de jongen is eigenlijk gewoon zoals een 24 jarige is om het zo te zeggen.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 17:34 ]


    ed westwick <3

    Sneasel schreef:
    Kijk, 12 en 20 is een té groot leeftijdsverschil, dat lijkt me duidelijk. Maar 16-24 vind ik best gaan. (:
    ^


    I live for the applause, you will die for it.

    Meh, op de grens. Er is een verschil tussen die twee, maar is al minder duidelijk dan als ze beiden 4 jaar jonger waren.


    quidquid excusatio prandium pro

    Sneasel schreef:
    Kijk, 12 en 20 is een té groot leeftijdsverschil, dat lijkt me duidelijk. Maar 16-24 vind ik best gaan. (:


    dat vind ik dus ook! (:


    ed westwick <3

    Ik vind dat het gewoon totaal afhangt van hoe volwassen iemand is. Als een meisje van 15 wat volwassener is dan de meesten van haar leeftijd, en een jongen van een jaar of 24 gewoon een verantwoordelijk en lief iemand is, zie ik absoluut geen probleem in de situatie.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    AshKetchum schreef:
    Zoals al vaker gezegd; op jonge leeftijd vind ik 8 jaar verschil wel (te) groot, maar op oudere leeftijd niet.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    AshKetchum schreef:
    Zoals al vaker gezegd; op jonge leeftijd vind ik 8 jaar verschil wel (te) groot, maar op oudere leeftijd niet.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sneasel schreef:
    Kijk, 12 en 20 is een té groot leeftijdsverschil, dat lijkt me duidelijk. Maar 16-24 vind ik best gaan. (:

    Dit dus, hoe ouder je wordt hoe minder het uitmaakt eigenlijk. Want tussen de leeftijd 16 en 24 ontwikkel je minder dan tussen de leeftijd 12 en 20.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    DeLau schreef:
    dat verschil is wel érg groot... iemand van 15 (sorry als iemand het er niet mee eens is dit is mijn mening) heeft geen serieuse relatie. Ik ken niemand die op z'n 15 een relatie had en dat op z'n 30ste nog had. 15 Is jong en je weet nog weinig van de wereld. En er zijn oudere jongens die daar misbruik van maken. Maar als het wel echte liefde is... dan kun je het toch niet tegenhouden, welke leeftijd dan ook. Maar het moet geen pedofilie worden

    Die ken ik wel. Nouja al zijn ze nu wel gescheiden dan maar pas na 24 jaar ofzo (joehoe)

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 17:37 ]


    -

    AshKetchum schreef:
    Zoals al vaker gezegd; op jonge leeftijd vind ik 8 jaar verschil wel (te) groot, maar op oudere leeftijd niet.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik vind leeftijd zo'n nietszeggend iets. Ik ken dertienjarigen die je neer zou kunnen (en moeten) zetten in de peuterspeelzaal, maar ook dertienjarigen die gewoon echt volwassen voor hun leeftijd zijn. Ik neem aan dat dat niet veranderd naarmate je ouder word en je er nog steeds uitschietertjes bij hebt zitten.. tja, hoe ouder je wordt, hoe kleiner het verschil lijkt. Ik heb zelf niet zo'n probleem met leeftijdsverschillen. Wat dat plaatje zegt: Love is love.


    Don't end up being September's child..

    Liefde is liefde...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mijn vriend word over twee weken twintig en ik ben 15.

    Maar ik hou van hem en hij van mij.

    Ik was 14 toen ik iets had met iemand van 26.

    Hij kende mijn grenzen en hij had er respect voor.

    Ook nooit seks met hem gehad omdat ik er niet klaar voor was.

    Het is uit gegaan voor andere reden dan ons leeftijd verschil.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 20:46 ]

    Mijn ouders verschillen ook 6.5 jaar, dus het maakt me niet zo uit. Vanaf dat de jongste 16 is vind ik het prima ;D ik vind 15-21 erg jong, net zoals 14-20 en zo.


    Destroy what destroys you.

    Dat vind ik wel veel, vooral als de jongste jonger dan 18 is. Dan is het verschil in ontwikkeling gewoon nog zo groot, zelfs als je volwasen bent voor je leeftijd.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hale schreef:
    Mijn vriend word over twee weken twintig en ik ben 15.

    Maar ik hou van hem en hij van mij.

    Ik was 14 toen ik iets had met iemand van 26.

    Hij kende mijn grenzen en hij had er respect voor.

    Ook nooit seks met hem gehad omdat ik er niet klaar voor was.

    Het is uit gegaan voor andere reden dan ons leeftijd verschil.


    Girl, meen je dit nou serieus of hou je ons voor de gek? De meeste mannen van 26 weten HEEL GOED dat het niet normaal is om iets te hebben met een veertienjarige. Die van twintig kan ik me nog nét voorstellen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!