• Ik vroeg me af wat jullie vinden van een leeftijdverschil van 8 jaar? een 16 jarige en een 24 jarige bijvoorbeeld. Wat vinden jullie de grens om het zo te zeggen?



    na wat reacties gelezen te hebben besluit ik toch om het iets beter uit te leggen.. persoonlijk vind ik het niet zo erg, maar dat komt natuurlijk omdat ik het meisje ken en dit meisje is behoorlijk volwassen voor haar leeftijd. Nu is er 1 klein probleempje. Her dad doesn't like the guy.
    anyways. het meisje is dus behoorlijk volwassen en de jongen is eigenlijk gewoon zoals een 24 jarige is om het zo te zeggen.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 17:34 ]


    ed westwick <3

    C18 schreef:
    (...)Haha kay, zal nu wel kappen met offtopic gaan :Y).


    You make me a happy pony :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    You make me a happy pony :Y)


    RIGHT.



    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Captain schreef:
    (...)
    Ik ben die aandachttrekkerij van jou echt zat. Ik geloof dus echt geen woord meer van wat jij allemaal zegt hier. Niemand, denk ik.

    Als zij gelukkig is met een 24-jarige of weet ik veel, laat haar dan gewoon en spendeer geen tijd eraan. (:


    We accept the love we think we deserve.

    Ik eh, heb het even gelezen maar eh, mijn broertje draagt ook gewoon een rozenkrans als ketting (:
    Maar goed, ja ik weet niet. Hale komt gewoon beetje ongeloofwaardig over met haar topics. Maar dit is haar topic niet dus laten we haar erbuiten houden :'D


    To infinity and beyond •

    Okee.... woow, was.... laat ik het goede woord zoeken...... erg interessant om dit zo te lezen alhoewel ik er nog steeds niet helemaal achter ben waar dit over gaat.. maar goed. anyways. ik ben er net achter gekomen dat k een kleine vergissing had gemaakt... en ik dacht dat de jongen 24 was... maar nu komt een shock.. hij was fucking 4 jaar ouder! Ik schrok me rot moet ik zeggen. maar het blijk dus 16-28 te zijn.. kreeg ik net (een paar uur geleden) te horen van me beste vriendin! oeps.. (:


    ed westwick <3

    Al zit er 50 jaar verschil tussen. Zolang mensen gelukkig zijn is het goed. (en nu moet ik denken aan die oude meneer van 69 met die thaïse ladyboy van 19)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik kan meestal wel leven met leeftijdsverschillen, maar ik kende ook een meisje van 15 die iets met iemand van 23 had, en hij heeft haar uiteindelijk vanalles laten doen wat ze niet wou. Maar gast was op geen enkel vlak goed bezig, dus ja...
    Als dat meisje er gelukkig van wordt, moet ze er voor gaan. :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    snoes schreef:
    Okee.... woow, was.... laat ik het goede woord zoeken...... erg interessant om dit zo te lezen alhoewel ik er nog steeds niet helemaal achter ben waar dit over gaat.. maar goed. anyways. ik ben er net achter gekomen dat k een kleine vergissing had gemaakt... en ik dacht dat de jongen 24 was... maar nu komt een shock.. hij was fucking 4 jaar ouder! Ik schrok me rot moet ik zeggen. maar het blijk dus 16-28 te zijn.. kreeg ik net (een paar uur geleden) te horen van me beste vriendin! oeps.. (:

    Dat is inderdaad oeps! Wat gaat ze nu doen?


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Dat is inderdaad oeps! Wat gaat ze nu doen?


    lets put it this way... ik ga gewoon eerlijk zijn, ik twijfel en ben in shock want die "vriendin" ben ik zelf en ik wist serieus niet dat 'ie zo oud was.. dus ik weet het niet.. wat zou jij doen? (:


    ed westwick <3

    snoes schreef:
    (...)

    lets put it this way... ik ga gewoon eerlijk zijn, ik twijfel en ben in shock want die "vriendin" ben ik zelf en ik wist serieus niet dat 'ie zo oud was.. dus ik weet het niet.. wat zou jij doen? (:


    Ach meissie... Het komt wel goed, houdt hij van je? Is hij lief voor je?
    Het komt echt wel goed hoor (flower)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Snivellus schreef:
    (...)

    Ach meissie... Het komt wel goed, houdt hij van je? Is hij lief voor je?
    Het komt echt wel goed hoor (flower)


    <3 dankje! ik heb geen idee.. ik weet dat 'ie uhm.. into me is -ow wat vind ik dat stom om over mezelf te zeggen hehe- maar.. ik weet het niet. hij is 28. is dat niet een beetje... oud? ik ben like.. 16.. ow en nog een plus punt; me vader heeft een hekel aan hem (y') Yo, good to know! ;) hehe. maar ja hij is wel heel lief voor me.. (:


    ed westwick <3

    Ik schaam me eigenlijk wel een beetje hehe.


    ed westwick <3

    snoes schreef:
    (...)

    <3 dankje! ik heb geen idee.. ik weet dat 'ie uhm.. into me is -ow wat vind ik dat stom om over mezelf te zeggen hehe- maar.. ik weet het niet. hij is 28. is dat niet een beetje... oud? ik ben like.. 16.. ow en nog een plus punt; me vader heeft een hekel aan hem (y') Yo, good to know! ;) hehe. maar ja hij is wel heel lief voor me.. (:


    Kijk, ik dacht dat ik een groot leeftijdsverschil had met 14 en 17, maar dat valt nog best mee. Als hij van je houdt (met een goede reden, en je niet gebruikt voor seks ofzo) en jullie op één lijn zitten, lekker kunnen lachen met elkaar, kunnen praten en ook kunnen huilen als dat moet, dan zit het wel goed. Ik vind het alleen wel vreemd dat hij je niet meteen heeft verteld dat hij 28 is.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    snoes schreef:
    Ik schaam me eigenlijk wel een beetje hehe.

    Je kan een heleboel negatieve reacties verwachten, daar moet je wel op voorbereid zijn. Persoonlijk vind ik het ook veel, 12(!) jaar verschil, maar ik ken jou niet en hem niet dus kan ik niet oordelen of je er wel of niet voor zou moeten gaan. Dat kan alleen jij beslissen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Caine schreef:
    Zoals al vaker gezegd; op jonge leeftijd vind ik 8 jaar verschil wel (te) groot, maar op oudere leeftijd niet.