• Stelling: Verhalen waarbij men niet eens de moeite neemt om hoofdletters, leestekens & goede spelling te gebruiken, zijn bullshit.

    Mee eens?
    Niet mee eens?
    Lees jij vaak zulk soort verhalen, of skip je die liever?


    Intersectional feminist

    Mag je wel een eigen stelling plaatsen?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ze tellen voor mij niet als verhalen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    oneens, soms heb je wel goede verhalen
    en ik let er niet eens op

    Nee, je mag geen eigen stellingen plaatsen!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Jep. :$


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Oneens. Ze kunnen een origineel idee hebben, wat ik graag zou willen lezen. Maar omdat er sowieso dan zoveel fouten, geen hoofdletters en geen moeite wordt ingestoken klik ik meteen weg. Trouwens, users mogen geen stelling plaatsen.

    Ja. Daar begin ik nog niet aan te lezen.


    Ex astris, sciencia

    Hoofdletters maakt me niet zo heel veel uit en spelling ook niet zo doordat ik zelf dislectie ben en die fouten dus niet eens zie (en veelkans zelf ook maak) maar leestekens en goed geschreven zodat het te lezen valt vind ik wel belangrijk.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    IMSWAG schreef:
    Oneens. Ze kunnen een origineel idee hebben, wat ik graag zou willen lezen. Maar omdat er sowieso dan zoveel fouten, geen hoofdletters en geen moeite wordt ingestoken klik ik meteen weg. Trouwens, users mogen geen stelling plaatsen.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    IMSWAG schreef:
    Oneens. Ze kunnen een origineel idee hebben, wat ik graag zou willen lezen. Maar omdat er sowieso dan zoveel fouten, geen hoofdletters en geen moeite wordt ingestoken klik ik meteen weg. Trouwens, users mogen geen stelling plaatsen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hé. Dit vind ik best een goede stelling. Kunnen we hem niet houden voor de stelling van de week? ;x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    IMSWAG schreef:
    Oneens. Ze kunnen een origineel idee hebben, wat ik graag zou willen lezen. Maar omdat er sowieso dan zoveel fouten, geen hoofdletters en geen moeite wordt ingestoken klik ik meteen weg. Trouwens, users mogen geen stelling plaatsen.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    NurseJoy schreef:
    Ze tellen voor mij niet als verhalen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik ga er toch even serieus op in:
    Ze hoeven niet bullshit te zijn, maar ik haak wel veel sneller af met lezen omdat ik me er dood aan zou irriteren. Is gewoon jammer als een goed verhaal, slecht is geschreven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oneens. De verhalen kunnen op zich wel goed zijn, maar er wordt geen moeite voor gedaan en dan heb ik er al meteen geen zin meer in.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...