• Voor een ander achterlijk wijf. OMG ze is echt lelijk. Zij had ook een vriend! Zij heeft uitgemaakt voor donny(mijn ex) gister belde donny me op dat het uit is(4 januri 19:12) Waarom zei hij eerst niet O_O Nu weet ik eindelijk de reden. GODVERDOMME DIE KLOOTZAK(sorry) omg hij zei dat hij van me hield op 3 januari nog en dat hij super erg verliefd op me was. Maar dat was gewooon een leugen!!!!!!
    alles was gewoon een F*CKING leugen.
    OMFG. en ik houdt nog super veel van hem. ik wil hem terug. hij is mijn alles O_O en nu heeft hij een andere -_-'
    Wie heeft er een idee hoe ik niet aan hem kan denken.. Stuur maar via pb ofzoo want ik weet niet of deze topic later terug lees.
    WHAA AUB help me!!!!!



    ik ben je heel dankbaar dat je me kunt helpen


    Special Love <3

    wat een ********
    I HATE BOYS!
    I'm sure I'm gonna be BI (A)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik weet helaas precies hoe je, je voelt :( alleen ik werd gedumpt omdat hij was vreemdgegaan.


    Life is hard and then we die

    wat een oetlul. serieus.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wat een klootzak zeg!!

    Weer een feit: Jongens zijn niet te vertrouwen..
    Bewijsstuk 1: de tekst van PUKKELxDING
    Bewijsstuk 2: de tekst van LittleSora
    Bewijsstuk 3: Een jongen heeft mijn BF gedumpt omdat hij een of andere blonde troelala zag.. Maar die heeft het uitgemaakt omdat ze hoorde dat hij het daarom met haar heeft uitgemaakt (Rara van wie *ik niet hoor*) GOED VOOR HEM!!


    JONGENS ZIJN GEWOON NIET TE VERTROUWEN

    en een advies: hij verdient jou niet, jij bent te goed voor hem, maar dat heeft hij dus duidelijk niet door. probeer hem uit je hoofd te halen door aan andere dingen te denken zoals muziek (of wat jij leuk vind) na een tijdje voel je er niets mer van.. dat klonk net heel erg bot hea? maar ik heb zoiets ook gehad heb er heel lang om getreurd maar ik d8 gwn aan allemaal leuke dingen en heb de dingen die niet leuk zijn aan hem boven me bed gehangen... moet je ook doen hoor


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Wat een klootzak zeg!!

    Weer een feit: Jongens zijn niet te vertrouwen..
    Bewijsstuk 1: de tekst van PUKKELxDING
    Bewijsstuk 2: de tekst van LittleSora
    Bewijsstuk 3: Een jongen heeft mijn BF gedumpt omdat hij een of andere blonde troelala zag.. Maar die heeft het uitgemaakt omdat ze hoorde dat hij het daarom met haar heeft uitgemaakt (Rara van wie *ik niet hoor*) GOED VOOR HEM!!


    JONGENS ZIJN GEWOON NIET TE VERTROUWEN

    en een advies: hij verdient jou niet, jij bent te goed voor hem, maar dat heeft hij dus duidelijk niet door. probeer hem uit je hoofd te halen door aan andere dingen te denken zoals muziek (of wat jij leuk vind) na een tijdje voel je er niets mer van.. dat klonk net heel erg bot hea? maar ik heb zoiets ook gehad heb er heel lang om getreurd maar ik d8 gwn aan allemaal leuke dingen en heb de dingen die niet leuk zijn aan hem boven me bed gehangen... moet je ook doen hoor





    DANKJE DANKJE,
    ik ben je heeel erg dankbaar ^^
    ik hoop dat hiermee door kan
    (K)


    Special Love <3

    Mijn hart is ook gebroken ik weet hoe het voelt dat je iets niet kan geloven maar dat het zo is:S

    sterkte ermee meid denk erom je bent niet de enige

    xx

    Had ik even geen zin om te regaeren, maar ik doe het toch :')

    En zoals Wolves zei. ik ben het er wel mee eens alhoewel ik het nog nooit heb meegemaakt xp


    All was well.

    ik begrijp hoe je je voelt meid :O
    Mijn 1ste vriendje had het ook uitgemaakt met mij vr een ander wijf :O

    Maar een week erna had dat wijf hem gedumpt en kwam ie zo zegge dat hij me terugwou en toen heb ik gewoon NEE gezegd :O


    The quiet scares me because it screams the truth ..

    die jongen is je gewoon niet waard.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ga op zoek naar andere jongens


    ' niks is wat het zijn moet '

    Hak zijn Ding eraf :O^^


    Your Butt is Mine!

    Ach, Jongens zijn Eikels , kweetet, De meeste dan toch he, sommige niet :)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Je verdient wel beter dan dat. ^^'

    van hardlopen verminder je je liefdesverdriet. :3
    Stukken beter dan chocola

    http://www.youtube.com/watch?v=2ChvdgevGck

    Doormiddel van ff dit liedje te checken. Ik wil zelf ook geen vriendin meer momenteel.
    Het valt mij gewoon op dat ik nu aan het eind van de maand tientallen euro's over hou.

    Maar dit is voor die girls. Ben nog aan het zoeken voor een liedje voor die boys.


    In Italië tot en met 26 juli! :D