• Hallo iedereen!

    Ik ben een tijdje begonnen met een verhaal dat ik eigenlijk hier al lang wou delen - maar was het dus helemaal vergeten!
    Wonderwall staat nu toch al enkele maanden online, maar wees gerust: er zijn nog geen overvloed aan hoofdstukken, dus je kunt gemakkelijk bijkomen!
    Oorspronkelijk schreef ik vroeger fanfiction, maar omdat het fangirl zijn bij mij er nu al wat af is, stond ik te popelen om eindelijk eens te beginnen met een OP-verhaal waarvan ik best wel trots ben (:
    Het idee van dit verhaal zit echter al bijna een jaar in mijn achterhoofd en ik ben zooooo blij dat ik nu eindelijk online bezig kan zijn met mijn twee nieuwe favoriete verzonnen personages (: Ik werk er aan alsof het mijn eigen job is - dat gebeurt wel vaker bij mij als het om schrijven van verhalen gaat, héhé...

    Waar gaat Wonderwall over?
    Een verhaal over een meisje dat beseft dat ze groot wordt en opzoek gaat naar haar zelf. Een verhaal waarin ze leert het onderscheid maken van verschillende relaties tussen mensen. Een verhaal over hoe je alleen kunt zijn zonder dat je je altijd alleen voelt. Een verhaal over een meisje dat stilaan een jonge vrouw wordt en leert toegeven aan dingen die ze liefst eerst niet toegaf.

    Korte samenvatting inhoud verhaal:
    Elk najaar wordt er een grote wedstrijd georganiseerd die op tv wordt uitgezonden.
    Brave is een wedstrijd voor jongeren van 15 tot 19 jaar. Er worden opdrachten neergelegd die zowel psychisch als fysiek zwaar kunnen zijn.
    De 17-jarige Helena Crooks is niet op haar mondje gevallen en weet goed wat ze wil - de elfde editie van Brave winnen zodat ze de wereld kan rondtrekken met haar vader om verloren tijd met hem in te halen. Maar wat als er iemand bijzonder zin heeft om dingen die goed gepland lijken te zijn te verwaarlozen? Moet je die "iemand" dan negeren of er "gewoon" bij nemen?

    De link:
    Wonderwall

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 9:53 ]


    Zij die niet durven spreken, schrijven.