• Ik twijfel of dat ik oorbellen laat schieten. Ik ben nu 16 jaar, en ja vind oorbellen eigenlijk steeds leuker worden terwijl ik er nooit iets van moest hebben. Ik twijfel nu ontzettend. Ik wil het wel, maar ben bang dat het pijn doet en ik weet trouwens niet hoe duur het is.

    Wie van jullie heeft oorbellen?


    <3

    Ik heb ze een jaar opnieuw laten schieten. Doet niet echt pijn en kost ongeveer 20 euro (:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Stray schreef:
    Ik als sinds ik 6 ben ofzo?
    En ik vond het eigenlijk niet pijn doen. Je voelt een klein steekje en dan is het over. Het was bij mijn geen blijvende pijn ofzo. En geen idee hoe duur het is.


    comfort in c h a o s

    Ik heb ze al sinds ik 2 ben volgensmij en ik heb ze ook zo'n 2 keer weer opnieuw moeten laten openen wat inderdaad eventjes pijn doet. maar ik zou het gewoon doen als ik jou was. oorbellen zijn gewoon hardstikke leuk en het is echt niet zo heel duur. je kunt het al tussen de 5 en de 20 euro laten schieten, ligt er net aan waar je het doet.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    ik heb ze van toen ik 13 was ofzo. Ik heb toen ook getwijfeld, maar heb het toch gedaan, ik denk dat ik er spijt van had gehad, als ik het niet gedaan had :/
    gewoon doen dus!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik heb 2 gaatjes in elk oor. Op mijn 12e heb ik mijn tweede laten schieten. Het brandt die dag wel, maar dat is de volgende dag ook gewoon weer weg. Het is echt te doen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb al oorbellen sinds ik 4 was :P Toen had ik mijn eerste gaatjes laten schieten.

    Toen ik 13 was heb ik er nog 2 laten bij schieten, in elk oor 1. Dus ik heb 4 gaatjes :) Het doet geen pijn hoor :Y)

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 20:44 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Doet absoluut geen pijn.
    Ik liet 't bij een juwelier doen en moest €18 betalen voor de oorbellen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb ze, zelfs 4 gaatjes, het doet ff schrikken pijn haha, maar ik heb de mijne zelfs gestrecht lol, is gewoon ff doorbijten.

    Ik al sinds mijn... 3e? 4e? Heel jong in elk geval.
    Maar het doet geen pijn. Je schrikt even, maar dan is het al voorbij en zit de oorbel er al in (:
    En ik -mijn mama- was er ongeveer €10,- voor kwijt bij de juwelier.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Even geleden heb ik er ook laten schieten. Ik voelde een klein prikje dat je kan vergelijken met ehm... een vlieg die tegen je aanknalt. Echt pijn deed het bij mij niet. Ik heb al vijf weken dezelfde oorbellen in van de juwelier omdat die uit een speciale stof zijn gemaakt zodat het niet snel zweert en ik heb een week geleden heel even andere oorbellen gedaan -zonder die stof- en dat deed pijn, dus als je ze laat schieten, laat dezelfde oorbellen er wel ongeveer zes à acht weken in. :'D (Of gebruik oorbellen die uit een speciaal soort metaal of zoiets gemaakt zijn.)
    Ik zou het gewoon doen als ik van jou was, als je geen zin hebt in oorbellen dragen kan je die na acht weken gewoon uitlaten en tadaahm, je hebt nog altijd gaatjes. :'D

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 9:11 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Even geleden heb ik er ook laten schieten. Ik voelde een klein prikje dat je kan vergelijken met ehm... een vlieg die tegen je aanknalt. Echt pijn deed het bij mij niet. Ik heb al vijf weken dezelfde oorbellen in van de juwelier omdat die uit een speciale stof zijn gemaakt zodat het niet snel zweert en ik heb een week geleden heel even andere oorbellen gedaan -zonder die stof- en dat deed pijn, dus als je ze laat schieten, laat dezelfde oorbellen er wel ongeveer zes à acht weken in. :'D (Of gebruik oorbellen die uit een speciaal soort metaal of zoiets gemaakt zijn.)
    Ik zou het gewoon doen als ik van jou was, als je geen zin hebt in oorbellen dragen kan je die na acht weken gewoon uitlaten en tadaahm, je hebt nog altijd gaatjes. :'D

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 9:11 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    oeps?


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Ik heb al oorringen van toen ik 4 was en het doet echt geen pijn. Je schrikt gewoon als ze dat oorringetje afschieten, maar je voelt het amper. Maar als je heer erg twijfelt dan zou ik het niet doen eigenlijk. In het begin is dat heel erg leuk enzo en draag je verschillende oorringen, maar nu draag ik ze nog amper. Ik draag nu gewoon steeds diamantjes zodat mijn gaatjes niet zouden dichtgroeien, maar ben over die ringels en grote dingen heen. Ook had ik een tweede gaatje en daar steek ik nooit meer een oorring in en die moest ik dan zo persé hebben. Dus ik zou er goed over nadenken (: Het kost trouwens rond de €10

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 9:12 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Sorry, ik kan je niet helpen.
    Ik heb geen oorbellen. (:


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik al toen ik zeven was of zo, het doet geen pijn, en het is zo rond de €15,-


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John