• Ik twijfel of dat ik oorbellen laat schieten. Ik ben nu 16 jaar, en ja vind oorbellen eigenlijk steeds leuker worden terwijl ik er nooit iets van moest hebben. Ik twijfel nu ontzettend. Ik wil het wel, maar ben bang dat het pijn doet en ik weet trouwens niet hoe duur het is.

    Wie van jullie heeft oorbellen?


    <3

    Ik als sinds ik 6 ben ofzo?
    En ik vond het eigenlijk niet pijn doen. Je voelt een klein steekje en dan is het over. Het was bij mijn geen blijvende pijn ofzo. En geen idee hoe duur het is.


    Don't dream your life, but live your dream!

    ik heb er, drie in mijn linker en twee in mijn rechter en het doet heus niet pijn. En duur is het ook niet.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb oorbellen, al sinds ik klein ben (: Ik weet er niets meer van. Maar het is niet zo heel duur ofzo, max. 20 euro denk ik?
    Ik wil meer oorbellen erbij, maar die laat ik piercen (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb ze al van toen ik kleuter was,
    en toen 4 jaar geleden heb ik extra gaatjes laten schieten, maar toen was het heel erg koud, en toen heb ik er eigenlijk niks van gevoeld (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Het deed een beetje pijn, maar dat was zo weer over.
    Het voordeel aan oorbellen is dat je ze weer uit kan doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Volgens mij heeft bijna iedereen wel oorbellen? In ieder geval, ik heb ze twee keer moeten laten schieten omdat ik er de eerste keer niet goed mee om was gegaan en ze dicht waren gegroeid. Maar het is net alsof je met een naald wat harder in je huid prikt, en daarna brandt het een tijdje maar het is niet zo heel erg. Ik zou het gewoon doen, als je het niks vindt kun je het altijd nog dicht laten groeien! Het kost ongeveer 14-18 euro, afhankelijk van bij wie je het laat schieten en zo. Ik zou het bij een juwelier laten doen, weet je zeker dat het steriel is.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Doet geen pijn :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb gaatjes, maar draag niet vaak oorbellen.
    En voor die pijn hoef je niet bang te zijn hoor! Je voelt het heel even, maar daarna doet het helemaal geen pijn meer!
    Als ik jou was zou ik het gewoon doen, want als je het toch niet leuk vindt dan draag je geen oorbellen, die gaatjes zie je echt niet!
    En sorry ik weet niet hoe duur het is.


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Ik heb ze al toen ik 6 jaar was en ik denk dat het niet veel kostte.
    Een vriendin van mij heeft onlangs ook een gaatje laten schieten en dat was maar 5 euro ofzo! (:


    Harmonia nectere passus.

    Mijn eerste gaatjes deden geen pijn(:
    mijn tweede wel:@ dus die heb ik in laten groeien en nu zie je het niet meer:Y)

    Maar om je gerust te stellenxD
    Je voelt het wel, maar als je goed die druppels erop doet en het blijf ronddraaien kan er niks ergs gebeuren(:


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Doet echt practisch geen pijn als de persoon een beetje kan schieten, en is niet duur, en als je ze niet leuk vind zijn ze zo dicht gegroeid (:

    Volgens mij heeft zo een beetje iedereen oorbellen :P
    Ik niet, kzou niet weten wat ik moet met die dingen :')


    Life is hard and then we die

    Ik was een halfjaar oud...

    Het voelt als een klein prikje, maar het is niet erg.
    Zelf draag ik geen oorbellen meer, want mijn gaatjes zijn dichtgegroeid


    Today will be Girl's Day party with you~

    Het deed geen pijn, ze schieten het met een soort pistooltje en je schrikt even. Bij mij hoefte ik alleen voor de knopjes te betalen en dat was rond de 6 euro.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.