• ik mis mijn moeder zoo erg he!
    ze woont ergens anders(mn ouders gaan scheiden)
    en nu heb ik niet meer zoveel contact met haar terwijl toen mijn ouders gewoon nog gelukkig waren ik zo'n goede band met dr had heel veel vriendinnen van me waren er gewoon jaloers op. als ik wat had een probleem ofzo en ik praatte met haar dan ging het altijd weer meteen goed.
    en nu kan ik niet zomaar met haar praten, ik moet eerst bellen, terwijl ik haar nu zo hard nodig heb, ik mis d'r zo, ben er zo verdrietig om en huil zovaak!
    -sorry mn zeiktopic-

    maar wie missen jullie ontzettend erg??


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ik mis mijn moeder ook als ik een week bij mijn pa ben, en omgekeerd...


    Life is hard and then we die

    Mijn ex, het is nog maar een weekje uit, maar ik mis hem ontzettend!


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Mensen die op een verkeerde manier zijn veranderd. Daar mis ik de oude persoonlijkheden van.

    ~ Maar wat vreselijk dat je nu bij éen van je ouders woont. Ik zou daar echt niet aan moeten denken. Ik heb nl. ook gescheiden ouders. Hoe ver woon je bij je moeder weg?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    My life..


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Atropos schreef:
    Mensen die op een verkeerde manier zijn veranderd. Daar mis ik de oude persoonlijkheden van.

    ~ Maar wat vreselijk dat je nu bij éen van je ouders woont. Ik zou daar echt niet aan moeten denken. Ik heb nl. ook gescheiden ouders. Hoe ver woon je bij je moeder weg?
    Ja, ik zou ook niet bij maar een van mijn ouders willen wonen, denk dat ik dan gek zou worden van verdriet :(


    Life is hard and then we die

    al mijn opa's en oma's, ze zijn allemaal overleden. mijn opa's toen ik 4 was, en mijn oma's toen ik 14/15 was, dat was in augustus vorig jaar, en februari dit jaar dacht ik
    oja mijn ouders zijn ook gescheiden, ik woon week om week bij mijn moeder en vader, maar ze wonen maar 2 minuten lopen van elkaar vandaan, dus ik mis ze niet echt.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 20:06 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik mis m'n verzorgpaard, m'n grootouders. Eigenlijk mis ik altijd wel heel veel.


    Smile and live.

    Mijn nietbestaande vriendje. hoe sneu.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja, ik zou ook niet bij maar een van mijn ouders willen wonen, denk dat ik dan gek zou worden van verdriet :(

    Ik ook..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Iemand die ik nog niet ken. Frustrerend..


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik mis mijn beste vriend zo verschrikkelijk, het is net alsof mijn hart weg is of zo. Hij was twee weken op vakantie en toen kon ik hem niet spreken, en vandaag is hij ein-de-lijk teruggekomen, maar het duurt helaas nog een eeuwigheid voor ik hem weer zie D:
    En ik mis mijn vriend wel een beetje, ook al heb ik hem het afgelopen weekend het hele weekend gezien. Maar hij was de hele tijd erg ziek, dus hij was niet zichzelf en ik heb er ook niet van kunnen genieten.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    My Bf :( Okal praten we elke dag, wil hem hier hebben :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik mis mijn vriend echt zo verschrikkelijk hard. Ik heb hem al twee weken niet gezien en ik heb hem zo hard nodig


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    C18 schreef:
    Iemand die ik nog niet ken. Frustrerend..


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Atropos schreef:
    Mensen die op een verkeerde manier zijn veranderd. Daar mis ik de oude persoonlijkheden van.

    ~ Maar wat vreselijk dat je nu bij éen van je ouders woont. Ik zou daar echt niet aan moeten denken. Ik heb nl. ook gescheiden ouders. Hoe ver woon je bij je moeder weg?


    maar 5 minuutjes, maar mijn opa en oma mogen me niet echt, ze stuurde mij en mn broer eerst gewoon bijna hun huis uit, mn moeder woont nu namelijk tijdelijk bij hun


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing