• Ik ben opzoek naar 1D story's die je in één trek wilt uit lezen,
    waar je verslaafd aan wordt en niet mee kunt stoppen.
    Heb jij of lees jij zo een verhaal?
    Voel je vrij om het hier te posten, alvast bedankt
    xxx

    Kijk in de top 5?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Little bird van susanpayn is ech heel mooi en je hebt veel om te lezen(A)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb een 1D verhaal, over Louis, het is wel in het Engels, dus als je geÎnteresseerd bent, feel free to read it (:


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Idk, ik lees wel twee hele goede, maar die activeren bijna niet. Dat is deze Niam van Marines. En deze over Zayn van Pylae


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik vind deze Zarry Heel goed, ik heb het eerste hoofdstuk al gelezen (lang verhaal waarom) maar die wou ik ook meteen uitlezen! (dance)

    Ik heb zelf een Harry story, weet niet of hij heel ''verslavend'' is maar je kunt altijd een kijkje nemen als je wilt!



    Harry Styles; de jongen die serieus opweg is naar zijn dieptepunt. Met het constant feesten, drinken en een mannelijke hoer rondhangen. Zijn reputatie is de verkeerde kant opgegaan en het is allemaal uit de hand gelopen. Zal Simon's briljante plan om het veranderen van zijn reputatie echt werken?

    Kom erachter in Fake Fiancè.


    Hope is not a dream but a way of making dreams become reality. ;)

    Klik

    Mijn lezers zeggen dat hij verslavend is? Iets wat ik nog steeds niet begrijp. Tbfh.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    De verhalen van ZeroGravity zijn goed.
    Ik ben geen directioner, maar haar verhalen lees ik met plezier!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Oké, ik ga ze eens allemaal bekijken ;D

    Uneventful schreef:
    Klik

    Mijn lezers zeggen dat hij verslavend is? Iets wat ik nog steeds niet begrijp. Tbfh.


    Ik vind haar verhaal verslavend omdat het gaat over 1D en omdat er humor in zit waar ik echt om kan lachen.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 22:37 ]


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Ik vind haar verhaal verslavend omdat het gaat over 1D en omdat er humor in zit maar ik echt om kan lachen.


    Dankjewel. C:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Dankjewel. C:


    Graag gedaan


    Physics is awesome

    Your love is dangerous. ~ Harry Edward Styles [16+]


    Fashion is a girl's best friend.

    Italy is where I belong
    Een verhaal met Italië als een grote rol, een snufje maffia, en natuurlijk One Direction. (:.


    -

    Dit verhaal van Seasons vind ik persoonlijk echt een mooi en verslavend verhaal. Ik vind dit één van de weinige echt mooie 1D-verhalen en die van Uneventful vind ik ook goed.


    Tears are words the heart can't say.