• ik mis mijn moeder zoo erg he!
    ze woont ergens anders(mn ouders gaan scheiden)
    en nu heb ik niet meer zoveel contact met haar terwijl toen mijn ouders gewoon nog gelukkig waren ik zo'n goede band met dr had heel veel vriendinnen van me waren er gewoon jaloers op. als ik wat had een probleem ofzo en ik praatte met haar dan ging het altijd weer meteen goed.
    en nu kan ik niet zomaar met haar praten, ik moet eerst bellen, terwijl ik haar nu zo hard nodig heb, ik mis d'r zo, ben er zo verdrietig om en huil zovaak!
    -sorry mn zeiktopic-

maar wie missen jullie ontzettend erg??

Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

Ik mis op dit moment de jongen waarmee ik gister een geweldige avond heb gehad, ik ga hem morgen misschien weer zien (:

Don't dream your life, but live your dream!

Mijn opa, hij is al anderhalf jaar dood maar ik mis hem nog steeds verschrikkelijk.

If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

Assassin (huil)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ik mis mijn moeder ook.

Ik woon bij mijn vader.

Maar mijn moeder is echt een schat als ik soms bij haar ben met de weekenden.

We exprimenteren met kleren en make-up.

Zingen mee met onze favorite rappers of roken een peuk.

Ze heeft niet veel maar ze geeft me al haar liefde die ze in zich heeft.

Mijn opa, want die is er niet meer.
    & mijn crush maar die ziet me toch niet staan.

[ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 20:33 ]

Ik mis iemand die ik nog niet heb ontmoet.

#WWED - What Would Emma Do?

Heb je eventjes? Dan kan ik zo een hele waslijst hier neer pleuren.
    Maar in principe mis ik niemand, ze missen mij ook niet dus zijn ze het niet waard.

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Mijn beste vriend die in Engeland woont.
    En mijn beste vriendin die ik niet meer herken door haar ziekte.

Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

Mijn nonkel, overgrootmoeder, opa en mijn exvriendje-maar langs de andere kant ook weer niet.

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

ik mis me moeder niet, ookal heb ik haar al lang niet gezien, het is gewoon een lang verhaal
    ik mis me lief, die me heeft laten vallen

Ik mis niet iemand, ik mis het gevoel wat diegene me gaf.

-

mijn ex.
    oh ja en mijn dode hond.

[ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 20:46 ]

Read this upside down: 370HSSV 0773H

Ik mis zekerheid, ik mis mijn verleden, ik mis mijn oude ik, ik mis de gave mezelf te kunnen uiten, ik mis moed en lef, ik mis troostede armen om me heen. Maar vooral mis ik iemand om van te houden die net zoveel van mij houd..

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

Ik mis een vroegere vriendin van me.

Mijn haar.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.