• ik mis mijn moeder zoo erg he!
    ze woont ergens anders(mn ouders gaan scheiden)
    en nu heb ik niet meer zoveel contact met haar terwijl toen mijn ouders gewoon nog gelukkig waren ik zo'n goede band met dr had heel veel vriendinnen van me waren er gewoon jaloers op. als ik wat had een probleem ofzo en ik praatte met haar dan ging het altijd weer meteen goed.
    en nu kan ik niet zomaar met haar praten, ik moet eerst bellen, terwijl ik haar nu zo hard nodig heb, ik mis d'r zo, ben er zo verdrietig om en huil zovaak!
    -sorry mn zeiktopic-

    maar wie missen jullie ontzettend erg??


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    mylovestom schreef:
    (...)
    maar 5 minuutjes, maar mijn opa en oma mogen me niet echt, ze stuurde mij en mn broer eerst gewoon bijna hun huis uit, mn moeder woont nu namelijk tijdelijk bij hun

    Dat is echt vreselijk. Kijk ook al mogen jouw opa & oma je misschien niet. Ze kunnen zich misschien wel inleven in het feit dat jij je moeder wel wilt zien. En dat jouw moeder jou ook wil zien. Ik hoop voor je dat het beter wordt als je moeder een eigen huis heeft. Hopelijk is die dan een beetje dichtbij je vader. Succes.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik mis mijn beste vriendin die me haat.
    Ik mis mijn beste vriend die me verlaten heeft.
    Ik mis mijn paard dat me het ziekenhuis in heeft getrapt.
    Maar voor de rest gaat het prima (:.


    i put the fun in funeral

    Ik mis iemand die me bemint,
    iemand met sterke (of zachte) schouders waar ik me aan kan ophouden en op kan uithuilen
    Iemand die me bijna altijd begrijpt, ook zonder woorden

    Serieus gezever dus, maarja, iedereen heeft het ooit wel nodig


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Quenta, Jonas...


    You are my centre when I spin away, Out of control on videotape