• Aanstaande dinsdag ga ik naar de kennismakingsdag voor eerstejaars in Leiden en ik vroeg me af of er misschien ook iemand van jullie is die daar naartoe gaat? Ik denk niet dat er veel mensen op Q. zijn die al studeren (laat staan Nederlands), maar ik vroeg het me gewoon af :Y) Ik ben echt zenuwachtig, aangezien ik helemaal niemand ken die die dag ook gaat. Alleen één jongen die ook dezelfde studie gaat doen als mij, maar daar praat ik nooit mee. So, anyone? (: Of mensen die in Leiden wonen, dat lijkt me ook wel grappig ^^

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 14:18 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Haha, oké (: Nou ja, ik dacht al dat er niet veel mensen zouden zijn X'D.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Je moet Quizlet gewoon bekender maken op je nieuwe school! :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Haha, ja maybe ^^ Er zullen vast wel mensen zijn bij mijn studie die ook van schrijven houden ^^ En lezen natuurlijk helemaal, haha (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik ga pas naar klas 1 van de Middelbare :P
    Maar ik ben wel en keer met school in Leiden geweest (:
    Leerzaam volgens onze school.. :P


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander