• Aanstaande dinsdag ga ik naar de kennismakingsdag voor eerstejaars in Leiden en ik vroeg me af of er misschien ook iemand van jullie is die daar naartoe gaat? Ik denk niet dat er veel mensen op Q. zijn die al studeren (laat staan Nederlands), maar ik vroeg het me gewoon af :Y) Ik ben echt zenuwachtig, aangezien ik helemaal niemand ken die die dag ook gaat. Alleen één jongen die ook dezelfde studie gaat doen als mij, maar daar praat ik nooit mee. So, anyone? (: Of mensen die in Leiden wonen, dat lijkt me ook wel grappig ^^

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 14:18 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Nee, sorry, ik woon in Groningen en zit in vwo 4.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Nee, maar wel veel succes. ^^


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nope, ik woon in België. Maar veel succes (:

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 13:33 ]

    Tweedejaars HBO student, te Enschede, dus dat wordt 'm niet :]


    No growth of the heart is ever a waste

    o.o Ik niet
    [woon in Zeeland]
    Maar Ecanus studeert daar denk ik?
    [Of ergens bij Leiden, ik weet het niet precies (joehoe)]

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 13:34 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik zat in Leiden op school, maar daar ben ik gestopt haha.
    Ik woon er trouwens vlakbij.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 13:35 ]


    To infinity and beyond •

    Hengelo 4HAVO


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Heeeeej mijn zus gaat morgen ook voor de eerste keer naar Leiden, alleen zij studeert rechten :Y)

    Hooligan schreef:
    Heeeeej mijn zus gaat morgen ook voor de eerste keer naar Leiden, alleen zij studeert rechten :Y)


    Ooh, echt? Leuk ^^ Ik ken ook een jongen die in Leiden rechten gaat studeren, dus die zullen elkaar daar wel tegenkomen dan X'D.

    @ Caipirinha

    Wat deed je dan? (: Wel jammer dat je gestopt bent dan, de studie vond je zeker uiteindelijk niet meer zo leuk?

    @ Nursejoy

    Ja, ik dacht al dat iemand van de crew in Leiden studeerde, maar ik wist even niet meer wie...


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik niet haha. Moet nog 1 jaar havo doen.. Maar ik en een jongen die 2e jaars natuurkunde student is in Leiden x'D Zal je ook niet veel aan hebben.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik zit pas in het derde dus dat gaat wel even duren :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    nee sorry, ik ga naar de derde, in emmen.. dus nee.


    Life is a beautiful struggle

    Nope woon in Amsterdam en zit pas in de tweede

    mbo niveau 3 medewerker steriele medische hulpmiddelen @ Zwolle.
    sorry dat word em niet :3


    I solemny swear i am up to no good

    Nope ik zit al in mijn derde jaar MBO Grafische Vormgeving / Kunst


    dream, dare, fly!