• ik moet een andere rugzak hebben maar ik weet nie welke! ik kan er tussen drie niet kiezen! help mij!!!
    ( wij hebben wel geen kluisje dus het kan niet zo een kleine zijn ;()

    1 http://webshop.dreamland.be/ecom/nl/shops/Ecom/DreamLand__webshop/923390_EASTPAK__PROVIDER__BLACK

    2 http://webshop.dreamland.be/ecom/nl/shops/Ecom/DreamLand__webshop/923379_EASTPAK__PINNACLE__BLUE

    3 http://webshop.dreamland.be/ecom/nl/shops/Ecom/DreamLand__webshop/705972_JANSP__BIGSTUD__GREEN__VER


    1,2 of 3?!?

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 10:02 ]


    "This only comes once in a lifetime"

    Jawaad schreef:
    (...)Andere school, inderdaad
    Maar een school zonder kluisjes, dat is echt vervelend!


    maar kwil nie naar een andere school omda hier al mijn vrienden zitten van vroeger ook veel en deze school ligt vlak tegen de supermarkt dus ik en mijn vriendin kunnen elke keer om de joepie en zo gaan of als we iets vergete zijn!

    maar sommige zijn toch raar ze wij(ik en een vriendin!) gingen vorig jaar eens naar de supermarkt en we zagen er daar ook vant school en we kamen op onze school en die zaten nlijk allemaal snoep en chips en chocolade en al die vettige dingen te eten smorgens om 8 uur! en als kik dan ne keer nen lekstok meenam naart school dan zijde ze da kik kei ongezond eet !:|
    snappen jullie dan nu?


    "This only comes once in a lifetime"

    a24 schreef:
    (...)

    maar kwil nie naar een andere school omda hier al mijn vrienden zitten van vroeger ook veel en deze school ligt vlak tegen de supermarkt dus ik en mijn vriendin kunnen elke keer om de joepie en zo gaan of als we iets vergete zijn!

    maar sommige zijn toch raar ze wij(ik en een vriendin!) gingen vorig jaar eens naar de supermarkt en we zagen er daar ook vant school en we kamen op onze school en die zaten nlijk allemaal snoep en chips en chocolade en al die vettige dingen te eten smorgens om 8 uur! en als kik dan ne keer nen lekstok meenam naart school dan zijde ze da kik kei ongezond eet !:|
    snappen jullie dan nu?

    Ik snap niet eens helemaal wat je zegt, omdat ik nederlands ben.

    Maar die supermarkt is sowieso een hele slechte reden om een school te kiezen en wat je vrienden betreft, maak gewoon nieuwe. Ik ga nu nog maar met één vriend van de basisschool om en de rest zijn allemaal nieuwe vrienden. Je moet een school kiezen om de kwaliteit en of je je er goed bij voelt, niet om een supermarkt of oude vrienden.
    Goh, nu voel ik me oud en wijs.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Ik snap niet eens helemaal wat je zegt, omdat ik nederlands ben.

    Maar die supermarkt is sowieso een hele slechte reden om een school te kiezen en wat je vrienden betreft, maak gewoon nieuwe. Ik ga nu nog maar met één vriend van de basisschool om en de rest zijn allemaal nieuwe vrienden. Je moet een school kiezen om de kwaliteit en of je je er goed bij voelt, niet om een supermarkt of oude vrienden.
    Goh, nu voel ik me oud en wijs.


    jha maar er zijn 5 oude vrienden ofzo en een stuk of 4 nieuwe en mijn abv zit er ook en tuurlijk kies ik deze school nie alleen om de supermarkt maar dat is wel handig als je je eten vergeet ofzo en ooit zijn wij eens met heel de klas naar de supermarkt geweest want we moesten een geodriehoek meehebben maar meer dan de helft had gene mee en de andere klassen ook nie dus we moesten van die leekracht daar allemaal ene kopen van haar!


    "This only comes once in a lifetime"

    ik zou de eerste nemen :Y)


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    xBlackxAngel schreef:
    ik zou de eerste nemen :Y)

    heb ik ook gedaan ondertussen! ;dxD


    "This only comes once in a lifetime"

    BEARD schreef:
    Ben je een brugklasser? e___e
    Ik zou voor een ander model Eastpak kiezen, anders oog je als een verdwaalde backpacker als je er nog wat modder op smeert. :Y)

    bij mij op school heeft iedereen eastpack (ik ook),
    anders geraakt alles er gewoon niet in (nerd)
    het is dus niet omdat je eastpack hebt dat je een "verdwaalde backpacker" bent.

    ianthomas4ev schreef:
    (...)
    bij mij op school heeft iedereen eastpack (ik ook),
    anders geraakt alles er gewoon niet in (nerd)
    het is dus niet omdat je eastpack hebt dat je een "verdwaalde backpacker" bent.


    jha da vind ik dus ook! ;d


    "This only comes once in a lifetime"

    BEARD schreef:
    Ben je een brugklasser? e___e
    Ik zou voor een ander model Eastpak kiezen, anders oog je als een verdwaalde backpacker als je er nog wat modder op smeert. :Y)


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Geen van alle.


    Smile and live.

    Ben jij een meisje?
    Ik vind het namelijk echt rugzakken voor jongens


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind geen enkele mooi ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right