• Ik zit met een kom muesli, een rode fruitshoot (ik weet het - heilige combinatie) en met het zonnetje voor de computer en ga zo simsen :') da's voor mij gewoon relaxen (krul)

    Om het topic nog een beetje nuttig te houden;
    wat is voor jullie relaxen?


    Not all those who wander are lost.

    Mn bed.

    Lang uit op de bank kunnen ligen, maar gaat niet nu want ik babysit en dat klein mensje zit op me schoot voor de laptop en hij irriteert me om steeds op me laptop teslaan.

    Laptop, chocola, alleen thuis (:

    Winterslaap

    Op de bank liggen, met mijn laptop op mijn schoot en allerlei lekker eten en wat leuks op de televisie HAHA.


    To infinity and beyond •

    Alleen thuis zijn met de laptop aan en in de tuin zitten als het zonnetje schijnt met komkommer.
    Ga ik zo meteen doen alleen ben ik niet alleen thuis


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Keiharde muziek aan. Met mijn laptop op de bank. Huiskleding aan. En heerlijk eten. En iedereen die mij bediend zonder te zeuren :'D.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    in mn pyjama, op de bank, laptop op mn schoot, en super veel chocola erbij. (:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    As you see, internet is relaxing for almost everyone :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    muziek & de zon.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Met m'n vrienden buiten napraten


    All I wanna do is lose control

    Gamen
    AWWYEAH.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hilton schreef:
    Laptop, chocola, alleen thuis (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Alleen thuis en lekker weer buiten en gewoon chill achter m'n computer zitten met mooie muziek en een mooi filmpje. _O_


    wth.