• ik moet een andere rugzak hebben maar ik weet nie welke! ik kan er tussen drie niet kiezen! help mij!!!
    ( wij hebben wel geen kluisje dus het kan niet zo een kleine zijn ;()

    1 http://webshop.dreamland.be/ecom/nl/shops/Ecom/DreamLand__webshop/923390_EASTPAK__PROVIDER__BLACK

    2 http://webshop.dreamland.be/ecom/nl/shops/Ecom/DreamLand__webshop/923379_EASTPAK__PINNACLE__BLUE

    3 http://webshop.dreamland.be/ecom/nl/shops/Ecom/DreamLand__webshop/705972_JANSP__BIGSTUD__GREEN__VER


    1,2 of 3?!?

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 10:02 ]


    "This only comes once in a lifetime"

    2. Maar om eerlijk te wezen vind ik ze alle drie bagger :Y)


    Forever.

    Ben je een brugklasser? e___e
    Ik zou voor een ander model Eastpak kiezen, anders oog je als een verdwaalde backpacker als je er nog wat modder op smeert. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    Ben je een brugklasser? e___e
    Ik zou voor een ander model Eastpak kiezen, anders oog je als een verdwaalde backpacker als je er nog wat modder op smeert. :Y)


    Where words fail, music speaks

    BEARD schreef:
    Ben je een brugklasser? e___e
    Ik zou voor een ander model Eastpak kiezen, anders oog je als een verdwaalde backpacker als je er nog wat modder op smeert. :Y)

    U suprised? :'D


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    U suprised? :'D

    No, I mad.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    (...)
    No, I mad.

    Why? :'D


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Why? :'D

    Bcuz I wanna go to the meeting.

    Y U NO READY?

    U READY?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    Ben je een brugklasser? e___e
    Ik zou voor een ander model Eastpak kiezen, anders oog je als een verdwaalde backpacker als je er nog wat modder op smeert. :Y)


    They fell in love, didn't they?

    Ik vind 3 dan toch de leukste :p


    Stop wishing, Start doing..

    Ik zou inderdaad voor geen van de 3 gaan. Het zijn alle 3 een hele aparte modellen, en heel erg groot. Ik zou inderdaad voor een normaal model eastpak gaan. Maar als ik dan toch zou moeten kiezen denk ik 2.

    Ps: ik gebruik ook geen kluisje, maar ik heb ook gewoon een kleine rugzak en een normale schoudertas.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 11:26 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik vind persoonlijk het model niks. Je kan beter een ander model nemen, al zal daar natuurlijk minder inpassen. Als je echt iets van rond de 33 liter wil, dan kan je beter een Kipling of Dakine nemen, die zijn dan ook wel net zo groot, maar die modellen zien er dan toch net iets beter uit.


    “Love is a contradiction.”

    De eerste.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Chicklit schreef:
    Ik vind persoonlijk het model niks. Je kan beter een ander model nemen, al zal daar natuurlijk minder inpassen. Als je echt iets van rond de 33 liter wil, dan kan je beter een Kipling of Dakine nemen, die zijn dan ook wel net zo groot, maar die modellen zien er dan toch net iets beter uit.


    Ex astris, sciencia

    Neem een gewone eastpack? (':


    your eyes are like stars in the night.

    0. Ze zijn allemaal lelijk :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.