• ik moet een andere rugzak hebben maar ik weet nie welke! ik kan er tussen drie niet kiezen! help mij!!!
    ( wij hebben wel geen kluisje dus het kan niet zo een kleine zijn ;()

    1 http://webshop.dreamland.be/ecom/nl/shops/Ecom/DreamLand__webshop/923390_EASTPAK__PROVIDER__BLACK

    2 http://webshop.dreamland.be/ecom/nl/shops/Ecom/DreamLand__webshop/923379_EASTPAK__PINNACLE__BLUE

    3 http://webshop.dreamland.be/ecom/nl/shops/Ecom/DreamLand__webshop/705972_JANSP__BIGSTUD__GREEN__VER


    1,2 of 3?!?

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 10:02 ]


    "This only comes once in a lifetime"

    Taize schreef:
    In een gewone maat eastpack past alles ook wel, die zou ik nemen want van zo'n grote heb je binnen een jaar spijt.


    maar kheb ook zo een gewone maat en daar geraakt het niet in!
    en ik weet nog vorig jaar kwam er een meiske vant derde toe mee een schoudertas en dan nog keigrote bomvolle plastic zak kheb dan liever een grotere boekentas dan elke week mee nog een extra tas te moeten rondlopen!


    "This only comes once in a lifetime"

    a24 schreef:
    (...)

    maar kheb ook zo een gewone maat en daar geraakt het niet in!
    en ik weet nog vorig jaar kwam er een meiske vant derde toe mee een schoudertas en dan nog keigrote bomvolle plastic zak kheb dan liever een grotere boekentas dan elke week mee nog een extra tas te moeten rondlopen!

    Past daar een gewone dag niet in? Hoeveel boeken heb je dan? Ik heb een eastpack rugzak en daar past alles gewoon in.
    Ok, misschien niet als ik 9 uur heb en alle boeken er in heb maar verder. Je moet ook boeken in je lokker leggen, anders gaat je tas en je rug er sowieso aan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Past daar een gewone dag niet in? Hoeveel boeken heb je dan? Ik heb een eastpack rugzak en daar past alles gewoon in.
    Ok, misschien niet als ik 9 uur heb en alle boeken er in heb maar verder. Je moet ook boeken in je lokker leggen, anders gaat je tas en je rug er sowieso aan.

    ongeveer 5 boeken per dag!
    we hbben geen lokker!


    "This only comes once in a lifetime"

    a24 schreef:
    (...)
    ongeveer 5 boeken per dag!
    we hbben geen lokker!

    5 boeken maar, dat red je wel in een gewone tas, lukt mij ook. Ik heb er vaker wel meer in zitten. Al is het niet zo goed voor je rug.
    Dom dat jullie geen lokker hebben, daar zou ik toch eens over klagen.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 14:34 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    5 boeken maar, dat red je wel in een gewone tas, lukt mij ook. Ik heb er vaker wel meer in zitten. Al is het niet zo goed voor je rug.
    Dom dat jullie geen lokker hebben, daar zou ik toch eens over klagen.


    maar ik bedoel wel 5 mappen en dan nog soms 2 handboeken en en agenda en mijn eten drinken pennezak en bril!!! :(

    jha kweet het dat het stom is dat we geen lokker hebben!


    "This only comes once in a lifetime"

    Als je een brugklasser bent krijg je juist minder boeken dus ik zou een kleine Eastpak nemen, srsly, zelfs mijn boeken passen in mijn Eastpak terwijl ik in de tweede meer boeken heb dan in de eerste.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Verschrikkelijk serieus waus


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik vind ze niet mooi, sorry. Neem er zo één.


    If we had not a soul, music would have created it.

    a24 schreef:
    (...)

    maar ik bedoel wel 5 mappen en dan nog soms 2 handboeken en en agenda en mijn eten drinken pennezak en bril!!! :(

    jha kweet het dat het stom is dat we geen lokker hebben!

    Dat heb ik ook ongeveer. Ik heb vaak 2 boeken per vak, als ik 9e heb heb ik 4 uur achter mekaar,dus zo'n 5 a 8 boeken in mijn tas + de rest en dat past. Tenzij jij hele grotere of dikkere boeken heb, wat ik betwijfel, moet dat wel passen. A;s je slim inpakt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    En je kunt het toch in je kluisje stoppen?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Jawaad schreef:
    En je kunt het toch in je kluisje stoppen?


    kheb geen kluisje!


    "This only comes once in a lifetime"

    a24 schreef:
    (...)

    kheb geen kluisje!
    Wat een kutschool, maar het past wel in zo'n kleine Eastpak hoor (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Jawaad schreef:
    (...)Wat een kutschool, maar het past wel in zo'n kleine Eastpak hoor (:


    jha kweet het dat het een kutschool is en kei streng!

    kwas vorig jaar int eerste middelbaar samen mee nog 3 andere bij den directrice moeten gaan :| en twas nog maar den derde dag!


    "This only comes once in a lifetime"

    a24 schreef:
    (...)

    jha kweet het dat het een kutschool is en kei streng!

    kwas vorig jaar int eerste middelbaar samen mee nog 3 andere bij den directrice moeten gaan :| en twas nog maar den derde dag!

    Andere school?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    a24 schreef:
    (...)

    jha kweet het dat het een kutschool is en kei streng!

    kwas vorig jaar int eerste middelbaar samen mee nog 3 andere bij den directrice moeten gaan :| en twas nog maar den derde dag!
    Andere school, inderdaad
    Maar een school zonder kluisjes, dat is echt vervelend!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John