Zoals iedereen al zegt loop je veel te hard van stapel. Boeken worden neit zomaar uitgegeven, dat ksot tijd, geduld, etc.
Eerst moet je een goed boek zien te schrijven. sorry, maar ik vind het stukje dat je eerder geplaatst hebt niet zo fijn lezen, en het kan veel verbetering gebruiken.
Als je dan toch een echt goed boek weet te schijven, kun je eht pas gaan opsturen naar uitgevers.
En, als ik jou was, zou ik ook zoeken naar legitime uitgevers. Zoek dus of ze wel betrouwbaar zijn voordat je je manuscript opstuurt.
Dan, als je boek wordt gekozen door een van de uitgevers, en zoals gezegt is die kans heel klein, dan krijg je pas een contract.
Dan gaat de Uitgever op zoek naar een kunsternaar die een cover kan maken voor je boek, dat doe je niet zelf.
Een boek schrijven is zelf al een lang en moeilijk process. Je schrijft eerst je verhaal uit, dan moet je het nog zeker een paar keer edited, bijwerken, hele stukken opnieuw schrijven, dingen toevoegen, tot het echt goes is.
Ik snap dat je ouders zeggen dat je geweldig schrijft en dat je eht meot laten utigeven. zo zijn ouders. die vinden alles wat hun kleine meid doet geweldig.
Als ik jou was zou ik een paar mensen zoeken die je echt compleet vertrouwd, om als betareaders aan te wijzen. Laat die je verhalen lezen en zeggen of eht goed is.
Als ze verstand hebben van Nederlands en schrijven tenminste.
Maar goed, veel geluk.
Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.