• Bonjour,

    Ja dames en heren, ik ben niet meer Armastus maar Tenace. (Of Tamara, ja zeg maar Tamara :') )
    Omdat ik al een tijdje behoefte had aan een nieuwe naam had ik een poll aangemaakt waarin het nogal duidelijk werd dat Tenace geliefd was.

    Wat betekend Tenace eigenlijk?
    Als we Google Translate moeten geloven betekend het vasthoudend, mocht dit niet kloppen, te laat. Die naam heb ik gekozen omdat ik vasthoudend toch wel leuk vond en toepasselijk bij mij. En gewoon omdat ik Tenace leuk vind klinken. :p

    Heeft jullie username nog een betekenis of is het gewoon omdat je het mooi vind? ^^


    wat was dit ookalweer

    I like it :3

    Ik vond mijn username eigenlijk gewoon mooi. Het is Karthus uit het spel League of Legends.



    Hij zit, in het spel, ook in een band genaamd Pentakill:


    26 - 02 - '16

    Op één of andere manier lees ik telkens Tenarace, geen idee waarom. Anyway, ik vind het wel een mooie betekenis hebben. (:

    Elgort komt van Ansel Elgort. Hij speelt Augustus in The Fault in our Stars. Augustus in mijn favoriete personage en aangezien Waters al bezet was heb ik maar diegene genomen die hem in de film speelt, a.k.a. Ansel Elgort.


    Do what people say you can't.