• [ bericht aangepast op 14 sep 2015 - 7:09 ]

Wie is die jongen op de foto?

Meddows schreef:
    Ho ho, niet te hard van stapel lopen. Je hebt het verhaal nog lang niet af laat staan gepubliceerd, dus ik zou maar niet te vroeg juichen. Boeken schrijven word altijd enorm onderschat.. Anyways, succes.

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

de kaft spreekt me nu al niet aan en je hebt fouten in je tekst staan. Een boek schrijven kan iedereen, dat is een koud kunstje. Een boek laten uitgeven is het echte werk, en zoals je nu schrijft is er niemand die dat zal doen.

Je kaft is extreem amateuristisch, zelfs een kinderboek heeft een mooiere kaft. No offence. Ook leest je tekst niet lekker. Sorry meid, ik zou nog wat meer oefenen met schrijven.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Proficiat! Alleen zou ik niet te vroeg juichen als ik jou was. Een boek schrijven vergt veel werk en moet je ook echt kunnen volhouden tot het eind. Als je iets opstuurt naar een uitgeverij, moet je erop voorbereid zijn dat ze 't niet goed vinden en je misschien wel van alles moet veranderen. Het is een moeilijke weg en dus niet zo makkelijk als 't lijkt. Gezien jouw leeftijd zou ik overigens een kinderuitgeverij proberen (Boekscout is daar een voorbeeld van, die hebben ook Boekscout YO! voor jongeren), want bij de grote professionele uitgeverijen zal je denk ik minder kans hebben.
    Overigens vind ik de cover niet zo mooi, misschien als de jongen niet een foto maar een tekening of zwart-wit plaatje was als de anderen, dat 't beter was. Trouwens, vaak zijn er ook uitgeverijen die de cover maken en dat je 't dan niet zelf hoeft te doen. In elk geval succes! Laat je weten wat ervan is geworden? :3

“Love is a contradiction.”

ach je kan het altijd proberen ;P
    wat er ook gebeurd, blijf iig doorschrijven. je leert steeds meer en gaat vast steeds beter schrijven. als je doorzet kom je er wel

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

BEARD schreef:
    Je kaft is extreem amateuristisch, zelfs een kinderboek heeft een mooiere kaft. No offence. Ook leest je tekst niet lekker. Sorry meid, ik zou nog wat meer oefenen met schrijven.

BEARD schreef:

Ex astris, sciencia

Leuk. ^^
    Maar wees wel realistisch voordat je te hard van stapel loopt. Je moet dat boek eerst nog schrijven, en daarna is het nog maar de vraag of je een uitgeverij vindt die het wil publiceren. Dat heeft verder trouwens vrij weinig te maken met hoe goed het boek echt is, het ligt vooral aan het toeval. Het verhaal moet maar net in de smaak vallen bij de mensen waar het terecht komt. Zelfs Harry Potter is door de eerste uitgeverijen afgewezen. (:

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Succes!

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Square schreef:
    Leuk. ^^
    Maar wees wel realistisch voordat je te hard van stapel loopt. Je moet dat boek eerst nog schrijven, en daarna is het nog maar de vraag of je een uitgeverij vindt die het wil publiceren. Dat heeft verder trouwens vrij weinig te maken met hoe goed het boek echt is, het ligt vooral aan het toeval. Het verhaal moet maar net in de smaak vallen bij de mensen waar het terecht komt. Zelfs Harry Potter is door de eerste uitgeverijen afgewezen. (:

Wat zij zegt. En ik lees dat jij een site hebt gevonden? Voor zo'n sites moet je echt oppassen, meestal vragen ze geld om een boek te laten publiceren en ben jij verplicht om een groot aantal boeken zélf te verkopen en dat doet een échte uitgeverij niet. Maar alvast veel succes!

If we had not a soul, music would have created it.

Je denkt echt dat ze jou serieus gaan nemen? Loop niet te hard van stapel en begin eerst te schrijven. Die kaft zou ik volledig veranderen, want zo lijkt het een boek voor kinderen van 5, of een foto zo van een hyvesprofiel geplukt. Bovendien zou ik eerst nog -serieus- aan je tekst werken, want als ik dit zou lezen zou ik niet verder lezen als de eerste zin.
    Je bent nog maar 14, dat is extreem jong. Aan je naam te lezen ben je van nationaliteit ook niet vanaf je geboorte Nederlands/Belgisch, dus beheers je de taal ook niet goed.
    Ik las net ook dat je het via een website wil doen, pas daar mee op, want dat kunnen oplichters zijn. Wees voorbereid op grote teleurstellingen, want uitgevers zijn erg kritisch.
    Keep on dreaming girl.

comfort in c h a o s

weyo, gefeliciteert dude. <3

And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

Ik ben al zeker 1/2 jaar aan een boek bezig en die is nu nog lang niet af xD
    Komt vooral doordat mijn fantasie af en toe verdwijnt, maar ook omdat je heel vaak iets moet veranderen of herschrijven. Het boek heeft nu nog maar 36 A4 pagina's. Onderschat het niet!

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Meddows schreef:
    Ho ho, niet te hard van stapel lopen. Je hebt het verhaal nog lang niet af laat staan gepubliceerd, dus ik zou maar niet te vroeg juichen. Boeken schrijven word altijd enorm onderschat.. Anyways, succes.

This.

If you don't understand my silence, you will never understand my words.