• Elke dag weer het zelfde liedje. Je tsaat op, gaat douchen, aankleden, harenkammen, tanden poetsen en al die shit. Daarna zo'n paar kilometer fietsen, 10 kilo aan schoolspullen dragen en dan HELEMAAL NIKS leren. Gelukkig is de de laatste schooldag. Ik pak mijn tas en fiets die kut route naar school. Gelukkig gaan we vandaag niks doen. Of nouja 'leuke'activiteiten, amar daar praat ik me wel onderuit. 'PAS OP!'schreeuwt iemand, maar ik ben zo in gedachten verzonken dat ik dat niet hoor en rechtstreeks de fietsenrekken in knal. Ik val op de grond en boven mij hangt een bekend gezicht. Het gezicht van mijn allerbeste vriend Tim. Ík zei toch dat je op moest passen.' Ik kijk hem nors aan en zeg :'Je kent me al 17 jaar je weet dat ik nooit luister.' 'Zo chagrijig? Anyway sta je nog op of blijf je daar de hele dag liggen?'kaatst Tim terug. Hij steekt z'n hand naar me uit en ik pak hem aan. Hij trekt me omhoog en samen lopen we al duwend en trekkend het schoolgebouw binnen. "Zo zo meneer van Tergouw en mevrouw van tongeren. Alweer te laat?' hoor ik achter me en ik draai me om om te zien wie dat zei. Als ik me heb omgedraaid kijk ik gek genoeg in het grijnzende gezicht van....

    Dus aan jullie de keus. Verder of niet?

    ohja ik heb ook nog een paar vragen: Wat kan ik beter doen? Als ik verder ga ga je ze dan ook lezen? Wat voor LS moet het worden?


    (K)

    Joaa, verder :Y)

    Ok nog iemand op Doraaa na?

    xx

    VERDER!