• Hi iedereen!
    Ik heb een vraagje: hoe krijg je je story populair?
    Hoe komen de mensen in de top aan zo veel abo's en kudo's?
    Ik heb al op heel veel fora gepromoot, en verder weet ik niet wat ik kan doen...
    Alvast bedankt voor reactie's!
    p.s. Voor de gene die het willen weten dit is mijn story.
    P.s. Het is een 1D verhaal, en ik schrijf ook voor mezelf! Ik vind het alleen fijn als mensen het ook lezen! Maar ik schrijf ook omdat ik het leuk vind on te schrijven.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 20:49 ]


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Je kunt spotlight gaan doen?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia zei op 7 mei 2012 - 20:35:

    Je kunt spotlight gaan doen?


    Ja, maar ik heb geen credits, er zijn geen wedstrijden begonnen waar ik aan mee kan doen en ik koop ze liever niet... Dus dat is niet echt een optie... Toch bedankt voor je reactie!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Symphonia schreef:
    Je kunt spotlight gaan doen?


    Dat werkt vaakt alleen als je One Direction in de titel van je story hebt staan.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb zin om je te slaan. (bloos)

    Waarom? In godsnaam, waarom zou je, je verhaal zo nodig in de top willen krijgen, of zoveel abo's en reacties krijgen. Schrijf nu toch verdomme eens voor jezelf, wat is daar zo moeilijk aan? *facedesk*


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Zet 1D in je titel en je hebt een populair verhaal. En ik geef Peyrac gelijk. Schrijf voor jezelf!


    | Reality is for people that lack imagination |

    Schrijf en heb geduld. Het klinkt stom, maar meestal werkt dat echt het best. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yayde schreef:
    Zet 1D in je titel en je hebt een populair verhaal. En ik geef Peyrac gelijk. Schrijf voor jezelf!


    en zet 16 + erachter en dan sta je gelijk in de top 5 (krul)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    en zet 16 + erachter en dan sta je gelijk in de top 5 (krul)


    Ow ja, die was ik vergeten. Dus je weet het: 1D en 16+. (;
    In de meeste gevallen op Quizlet is populair niet perse origineel.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Frodo schreef:
    (...)

    en zet 16 + erachter en dan sta je gelijk in de top 5 (krul)


    Oi, mijn verhalen zijn allemaal 16+ en staan nooit in de top dus dat is een halve waarheid! :P

    Alleen als je 1D en 16+ in je titel zet kom je wel in de top xD
    en verder moet er schijnbaar een mega voorspelbare verhaallijn in zitten en stof om bij weg te kwijlen of zo >.<