• Terwijl ik niets fouts deed. - allez ja, *wijst beschuldigend naar vlieg* - (cat)

    Echt waar man, een vieze, dikke vlieg terroriseerde me de hele nacht. Dan hoor ik plots gezoem in de holst van de nacht en ik zit dan zo, met mijn deken tot aan mijn neus. "Waar zit dat beest dan toch?" en dan hoor ik een hels gezoem naast mijn oor en dan schrik ik me gewoon kapot, ugh. Dat ding heeft me 5 keer wakker gemaakt door steeds in mijn oor te zoemen en volgens mij deed die vlieg dat expres, rotte aarsglijer. *moppert*

    Dus ik zat in de klas bijna in slaap te vallen en op een gegeven moment sliep ik ook helemaal en de leerkracht klopt met de bordenwisser op mijn hoofd (nog eens krijtstof in je haar, maar bon) en toen ik wakker werd zei ze "Wil je nog een slaapmuts misschien?" "Dat zou erg van pas komen, ja." *extra krijtstof in je haar* "Dat word dus hoofdstuk 1 in je handboek 5 keer overschrijven, omdat je slaapt tijdens mijn lessen en een grote mond op zet."

    Mijn 2e schooldag loopt prachtig, is het niet? (krul)

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 22:08 ]


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Hooligan schreef:
    (...)
    Ze sliep in de les?

    Dus? Hoezo is dat fout? Moet zij toch weten, zij krijgt er in the end al dan niet de consequenties van in de vorm van een cijfer.
    I would've done the same als zo'n klerevlieg me de hele nacht wakkerhield en een leraar me een bijdehand weerwoord er ook nog eens met de paplepel ingiet.
    You may not agree, but I think you're wrong :]

    [ bericht aangepast op 8 sep 2011 - 18:32 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    haha nou ik krigj altijd de schuld gaat een vriendin tegen me praten zegt mn ak leraar; 'ja jij komt eind van de dag terug' ghaha naa veel smeken hoefde het niet meer,.
    bij duits: 'als je nu niet ophoudt mag je eind van de dag terugkomen'
    ik krigj altijd de schuld-______-


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Binnenkomertje :'D

    hahah
    van die vlieg is echt iritant, ik heb het ook vaak

    Hahahha, dat was wel een goed antwoord!
    Alleen jammer dat je nu strafwerk hebt! :c
    Mijn leraar informatica lag ook een keer te slapen toen wij les hadden, was best komisch eigenlijk!


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...