• Terwijl ik niets fouts deed. - allez ja, *wijst beschuldigend naar vlieg* - (cat)

    Echt waar man, een vieze, dikke vlieg terroriseerde me de hele nacht. Dan hoor ik plots gezoem in de holst van de nacht en ik zit dan zo, met mijn deken tot aan mijn neus. "Waar zit dat beest dan toch?" en dan hoor ik een hels gezoem naast mijn oor en dan schrik ik me gewoon kapot, ugh. Dat ding heeft me 5 keer wakker gemaakt door steeds in mijn oor te zoemen en volgens mij deed die vlieg dat expres, rotte aarsglijer. *moppert*

    Dus ik zat in de klas bijna in slaap te vallen en op een gegeven moment sliep ik ook helemaal en de leerkracht klopt met de bordenwisser op mijn hoofd (nog eens krijtstof in je haar, maar bon) en toen ik wakker werd zei ze "Wil je nog een slaapmuts misschien?" "Dat zou erg van pas komen, ja." *extra krijtstof in je haar* "Dat word dus hoofdstuk 1 in je handboek 5 keer overschrijven, omdat je slaapt tijdens mijn lessen en een grote mond op zet."

    Mijn 2e schooldag loopt prachtig, is het niet? (krul)

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 22:08 ]


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    NurseJoy schreef:
    (...)

    .. i was thinking mroe along the liens of.. It was Ash who kept me up!!


    Oké, dat kan ook ja. (krul)


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Anitaaa schreef:
    Ik vind dat je leerkracht overdreef? 8D

    Je sliep in de les? Als je dat op mijn school doet, word je vast weggestuurd ofzo :'D

    Maar wel een heerlijk gevat antwoord, love it! (krul)


    Never run out of reasons to smile...

    Haha je geeft gewoon antwoord op haar vraag ;p


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Crystalflame schreef:
    Ik vind jouw antwoord best geniaal. (krul)

    Hooligan schreef:
    Je deed obviously wel iets fout maar ok.


    comfort in c h a o s

    OMG, wat kan jij er nu aan doen dat je slaapt in de klas. punt 1. De vlieg hield je bijna de hele nacht wakker. en punt 2. jij kan er ook niets aan doen dat haar les dood saai is.


    I feel guilty after every bite I take.

    blame it on the fly or the teacher who's lesson was f*cking boring?


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Hooligan schreef:
    Je deed obviously wel iets fout maar ok.


    Ex astris, sciencia

    Haha een goed begin zeg ;D

    Ik, omdat ik mijn huiswerk Geschiedenis verkeerd had gemaakt, (moest 2.1 zijn, maar ik had 1.1 gedaan, die hadden we namelijk overgeslagen) moest dus eigenlijk een werkstuk schijven over Voltaire (Wieowie is dat? Geen idee) van 2 kantjes en handgeschreven!!! Toen ging hij de rest van de klas rond en het bleek, dat ongeveer meer dan de helft van de klas het verkeerd had gedaan! Hij zei dus, dat hij het onduidelijk had gezegd en toen hoefde ik en de rest van mijn klasgenoten, het niet te maken!! Ik heb met die dingen altijd geluk!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ugh, dat gebeurt mij te vaak. Ik kan de laatste tijd gewoon niet slapen. Maar mijn afdelingsleider weet ervan, dus iedere keer als ik eruit gestuurd word, zit ik gezellig de rest van mijn uur met die vent te praten. Gosh, wat houd ik van die kerel. Jammer dat het bij jou niet zo werkt. ^^


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Orphan schreef:
    Haha, ocharme toch! Loopt soepeltjes! Ik heb nog geen problemen gehad, maar volgens mij komen die snel als ik steeds naast dezelfde mensen ga zitten (krul)


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Sneasel schreef:
    Ik vind jouw antwoord best geniaal. (krul)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Genoegt kinderen slapen bij ons in de les. Het is wakker maken en verder gaan.


    "Ignite, my love. Ignite."