• Quizlet heeft een nieuwe mijlpaal bereikt!

    In de maand augustus 2011 werden er voor het eerst meer dan 10 miljoen pagina's bekeken op de site! 10.402.284 om precies te zijn :)

    meer statistieken

    (Y)(Y)(Y)


    Dit is mijn signature...

    Jesssie schreef:
    Go Quizlet*O*


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Komt omdat ik er niet was. ;a
    GOGOGO. (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Lol, ik heb net het adres van Q aan mijn lerares Nederlands gegeven. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Jesssie schreef:
    Go Quizlet*O*


    26 - 02 - '16

    Jesssie schreef:
    Go Quizlet*O*


    And in that moment, we were infinite.

    Dat is goed :D Quizlet is gewoon hartstikke populair! Niet zo gek ook, Quizlet is gewoon de jongeren website van het moment en van de Benelux! :D

    (yeah)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Yeah! nice(yeah)_O_


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    nerveus schreef:
    Dat is goed :D Quizlet is gewoon hartstikke populair! Niet zo gek ook, Quizlet is gewoon de jongeren website van het moment en van de Benelux! :D

    (yeah)


    in België is het nochtans bij ons niet echt gekent


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Wooeehooeh (yeah)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Aaaaaah geweldig! Dat is echt te gek :D


    Life is hard and then we die

    Wooow. Quizlet word nog eens net zo bekend als Hyves enzo :'D

    Nidorina schreef:
    (...)

    in België is het nochtans bij ons niet echt gekent

    Inderdaad. Misschien daarom dat wij zo in de minderheid zijn.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    (...)
    Inderdaad. Misschien daarom dat wij zo in de minderheid zijn.

    Nou, ik woon in Nederland en ik ken niet veel mensen in real die Quizlet kennen, behalve via mij dan sommige.

    2Krull4U schreef:
    (...)
    Nou, ik woon in Nederland en ik ken niet veel mensen in real die Quizlet kennen, behalve via mij dan sommige.

    Misschien is het op andere plaatsen bekender, want iemand die ik ken zegt dat bijna alle meisjes in haar klas er op zitten. En niet door haar.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    2Krull4U schreef:
    (...)
    Nou, ik woon in Nederland en ik ken niet veel mensen in real die Quizlet kennen, behalve via mij dan sommige.

    Misschien is het op andere plaatsen bekender, want iemand die ik ken zegt dat bijna alle meisjes in haar klas er op zitten. En niet door haar.

    zowat mijn halve klas zit op Q, eerst begon ééntje en door haar heb ik het ook leren kennen enzow en nu zitten we echt met z'n zessen op Q :'D

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 16:16 ]


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood